Toon posts:

[virus] troj_flood.c *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
help!!

ik starte me PC opnieuw op omdat het niet meer vooruit te branden was
na de reboot kreeg ik een heleboel meldingen dat ie bestanden niet kon vinden
(virusscan symantec) ik kan nu geen enkel programma opstarten of ik krijg de melding dat het path ongeldig is behalve IE. ik kan niet eens norton antivirus 2003 starten (deze was helemaal up2date)

nu had ik online via trend micro gescand en daar kwam troj_flood.c uit
zoeken met google levert 5 hits op waarvan een op trend micro maar bij de symantec site is nix hierover te vinden!

mijn taskmngr is infected en nog een bestand.

heeft iemand dit eerder gehad??

thnx!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gebruik de search; er zijn meer dan genoeg mensen die dit probleem hebben. Quick fix; rename een bestand van .exe naar .com; hoop dat hij het nog doet en hij zal in ieder geval weer opstarten... regedit enzo :)_

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Kijk ook eens op: www.bitdefender.com wellicht dat zij je verder kunne helpen :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Topictitel ontschreeuwt.

Een manier om executables weer aan de praat te krijgen staat in de SA FAQ. Onder het kopje virussen: Software Algemeen - FAQ - updated 31-03 :+

Als het echt niet lukt om het zo te scannen: doe het via netwerk, bootCD (veel goede virusscanners kunnen dat. Heb je FAT of NTFS?) of schroef zelfs de HDD uit en scan de schijf in een andere machine :P
Discovered: Sep. 14, 2001
Het is een redelijk oud virus trojaans paard; loop inderdaad de GoTsearch even goed door om meer info te vinden. En nee niet elke virusscanner geeft elke virus precies dezelfde naam :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)