Toon posts:

UT oude versie op Xp doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe PC een 2,4 gig 524MB 128 Mb Ati Radeon 9700 TX.
Dan wil ik unreal tournament opstarten en dat zegt dat ding dit Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~michiel/naamloos.jpg
wie kan mij helpen !

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm, heb je al geprobeerd om UT in compatibiliteits modus te draaien?

O, en als je Lees dit voor je een topic opent/een reply post! even wilt door lezen en je post wilt aan vullen (dus bijvoorbeelt wat je hebt geprobeerd, wat voor drivers je gebruikt, etc ;))

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm... Ik heb geen problemen hier, hoor :)
Laatste patch voor UT ook? :) (Kweet niet of je met oude versie bedoelt zonder patch of niet ut2k3 :P )
En idd welke drivers enzo

T hoeft echt niet in compatibiliteitsmodus te draaien, hoor, U1, UT, UT2K3 en U2 draaien allen rustig onder XP
Ik gebruik wel de laatste patches btw :)

[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 05-04-2003 00:21 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb opengl geprobeerd, direct x 9. Ik heb een draadloos toetsenbord, zou het daar aan kunnen liggen ?

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 10:18:
Ik heb opengl geprobeerd, direct x 9. Ik heb een draadloos toetsenbord, zou het daar aan kunnen liggen ?
Nee, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk eerlijk gezegd :)
T signaal dat de pc doorkrijgt van je tobo is niet anders dan bij een normaal tobo, dus waarom zou UT daarover klagen? :) En je kan UT ook wel zonder tobo spelen :P Dus ik denk niet dat het spel dan zo zou doen..

Kan je UT niet even updaten enzo, of heb je dat nu al gedaan? :)
En welke drivers enzo heb je?

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 05-04-2003 11:36 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 16:49
Dit gedoe had ik ook altijd, komt door je videokaart.
Moet je ff nieuwe drivers voor downloaden en uiteraard UT patchen.

Dan moet ie wel weer soepeltjes draaien dacht ik. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan alleen geen goeie drivers vinden voor mijn Ati Radeon, ik heb er een gedowned maar hij geeft nog steeds die foutmelding.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

deinstalleer je eigenlijk wel eerst je drivers voordat je ze reinstalled dit kan ook naar gaan doen. en anders zou ik het ook niet weten

Xbox Live ID:Notna8310

• mokumouse
  • Laatst online: 13-02 11:33

mokumouse

LOLstoel User

Neus ff wat rond op inet, er zijn namelijk ook updates van de opengl.dll en d3ddrv.dll files voor UT die stonden eerst op unreal.apicgames.com maar die zijn nu weg, dus zal je ff op inet meoten zoeken. misschien dat die helpen.

Blaat...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 16:04:
Ik kan alleen geen goeie drivers vinden voor mijn Ati Radeon, ik heb er een gedowned maar hij geeft nog steeds die foutmelding.
Dit is waarschijnlijk je probleem. Voor UT hoef je namelijk geen speciale dingen te veranderen of installeren om het onder XP draaiende te krijgen, alhoewel je de Patch sowieso nodig hebt wil je het online spelen. ;)

Download en installeer deze drivers eens, als er wat mis gaat, wat gebeurd er dan exact?
meuktracker: ATi Catalyst 3.2

🌞🍃

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05
Ik neem aan dat je UT 4.36 hebt?
Probeer eens UT in safe mode op te starten, dan kan je Direct3d kiezen en dan je graphics card opnieuw 'kiezen'.
Doe dit nadat je de nieuwste officiele (niet beta) drivers van je videokaart hebt geinstalleerd. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Exar op 16-04-2003 16:42 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Pagina: 1