Hoi,
Ik heb net m'n beltegoed verhoogd en een SMS bundel genomen van 30 SMS'jes.. ik vol goede moed proberen een SMSje te versturen maar weer lukt 't niet!
'Bericht niet verzonden'
Terwijl ik wel degelijk een SMS bundel heb en het goede service nummer,
0626000230
0031626000230
+31626000230
Alle 3 de nummers geprobeerd wat niet werkt.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Mijn telefoon is een eenvoudige Motorola TalkAbout.
Maar waarom moet ik eigenlijk een SMS bundel kopen? Ik heb liever dat 't per bericht wat ik verstuur van m'n beltegoed af gaat, want zo vaak hoef ik niet te SMS'en, maar af en toe is 't ff handig. Dus waarom ik dan direct 30 SMS'jes moet kopen die maar 1 maand geldig zijn snap ik niet helemaal.
Verder heb ik natuurlijk gegoogled en daarmee kwam ik dit tegen:
http://ikkoku.o2.nl/help_...a_id=485&persoonlijk=true
maar de instellingen die ze noemen staan gewoon goed.
Kan iemand me please ff helpen?
[edit]
Als ik 06 26000230 gewoon bel krijg ik te horen 'dit nummer is niet in gebruik'. Maar ik kan nergens iets over een nieuw nummer vinden. Terwijl op de URL die hierboven staat wel hetzelfde nummer staat.
Ik heb net m'n beltegoed verhoogd en een SMS bundel genomen van 30 SMS'jes.. ik vol goede moed proberen een SMSje te versturen maar weer lukt 't niet!
'Bericht niet verzonden'
Terwijl ik wel degelijk een SMS bundel heb en het goede service nummer,
0626000230
0031626000230
+31626000230
Alle 3 de nummers geprobeerd wat niet werkt.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Mijn telefoon is een eenvoudige Motorola TalkAbout.
Maar waarom moet ik eigenlijk een SMS bundel kopen? Ik heb liever dat 't per bericht wat ik verstuur van m'n beltegoed af gaat, want zo vaak hoef ik niet te SMS'en, maar af en toe is 't ff handig. Dus waarom ik dan direct 30 SMS'jes moet kopen die maar 1 maand geldig zijn snap ik niet helemaal.
Verder heb ik natuurlijk gegoogled en daarmee kwam ik dit tegen:
http://ikkoku.o2.nl/help_...a_id=485&persoonlijk=true
maar de instellingen die ze noemen staan gewoon goed.
Kan iemand me please ff helpen?
[edit]
Als ik 06 26000230 gewoon bel krijg ik te horen 'dit nummer is niet in gebruik'. Maar ik kan nergens iets over een nieuw nummer vinden. Terwijl op de URL die hierboven staat wel hetzelfde nummer staat.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 23:50 ]