Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net m'n beltegoed verhoogd en een SMS bundel genomen van 30 SMS'jes.. ik vol goede moed proberen een SMSje te versturen maar weer lukt 't niet! :(

'Bericht niet verzonden'

Terwijl ik wel degelijk een SMS bundel heb en het goede service nummer,

0626000230
0031626000230
+31626000230

Alle 3 de nummers geprobeerd wat niet werkt.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Mijn telefoon is een eenvoudige Motorola TalkAbout.

Maar waarom moet ik eigenlijk een SMS bundel kopen? Ik heb liever dat 't per bericht wat ik verstuur van m'n beltegoed af gaat, want zo vaak hoef ik niet te SMS'en, maar af en toe is 't ff handig. Dus waarom ik dan direct 30 SMS'jes moet kopen die maar 1 maand geldig zijn snap ik niet helemaal.

Verder heb ik natuurlijk gegoogled en daarmee kwam ik dit tegen:
http://ikkoku.o2.nl/help_...a_id=485&persoonlijk=true

maar de instellingen die ze noemen staan gewoon goed.

Kan iemand me please ff helpen?

[edit]
Als ik 06 26000230 gewoon bel krijg ik te horen 'dit nummer is niet in gebruik'. Maar ik kan nergens iets over een nieuw nummer vinden. Terwijl op de URL die hierboven staat wel hetzelfde nummer staat.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 23:50 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bel O2 eens....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
O2 verplicht je niet om een bundel te kopen, je kunt gewoon bericht versturen, met pre-paid kaart.

• imthecool1
  • Laatst online: 27-02 11:28

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

hmm, maximale geldigheidsduur staat aan? en berichttype is text? dan zou het moeten kloppen, ow ja bij de motorola zit vaak een menu met tijdsduur, deze moet op 0000 staan

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
imthecool1 schreef op 05 april 2003 @ 22:35:
hmm, maximale geldigheidsduur staat aan? en berichttype is text? dan zou het moeten kloppen, ow ja bij de motorola zit vaak een menu met tijdsduur, deze moet op 0000 staan
Klopt, die stond op 24 uur, nu 0 maar zonder resultaat.

V/d week O2 maar 's bellen dan..

• imthecool1
  • Laatst online: 27-02 11:28

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

heb je wel genoeg beltegoed???

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
imthecool1 schreef op 07 april 2003 @ 11:25:
heb je wel genoeg beltegoed???
14 euro en een beltegoed.

Hoorde net dat 't mischien ook kan komen omdat mijn SIM kaart nog van Telfort is? Er staat ook nog steeds NL Telfort op.

• mc_Emperor
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:09
Ik heb hetzelfde probleem gehad, is ook de rede waarom ik O2 heb opgezegd toen ik een kans kreeg. Ik heb 3 maanden lang minstens 1 keer in de week naar de helpdesk gebeld, maar ze kregen het niet voor elkaar (echt veel moeite wilde ze ook niet doen). Een keer een persoon van de belcompany laten bellen, was meteen goed (naar een week was het weer foute boel, daar niet van). Ze dachten het ook zo te brengen dat het aan mijn telefoon of die van andere lag, dat was niet het geval, lag gewoon aan O2.

Verwijderd

Een vriendin van mij heeft ook nog een oud toestelletje, (prepaid) met een oude sim van telfort, geen problemen met de overstap, en geen problemen met SMS'n

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-03 08:32
ik heb ook nog een van de eerste prepaid telfort kaartjes. werkt nog perfect.
Pagina: 1