Ik hoor geluid, dat kan gebeuren (flash), maar even later verschijnt een venster met de mededeling dat 'De nieuwe instellingen pas van kracht zijn als de computer opnieuw is opgestart'.
Is dit het eerste level van het 'Gatekeeper' spel (niet klakkeloos allerlei programma's installeren) of is dit een fout?
Ik heb nooit problemen met T.net, en ik vond dit een beetje vreemd.
Ik heb mijn beveiliging iets hoger gezet dan gemiddeld, ZoneAlarm, Norton Anti Virus en AdAware en dit is zo'n beetje de eerste keer dat er echt iets gebeurt op een site. (ben niet veel gewend, kom alleen op goede sites, popups en Gator ken ik wel)
-edit-
Ik heb helemaal niets tegen commerciele uitingen, maar als ze programma's gaan installeren gaan ze iets te ver.
Popups? prima!, als het er te veel zijn kom ik er niet meer
Banners? ook goed!, zolang ik mij er maar niet aan stoor.
Ik kijk even hoe de merge gaat, (paar weken nog dacht ik), en dan ga ik kijken of een abbo wat voor mij is, jullie moeten echt ver gaan willen jullie mij weg hebben
-edit2-
Linkje kan handig zijn:
reviews: Advertorial: Gatekeeper, powered by Microsoft? (letterlijke copie uit adresbalk, vraagteken staat er ook achter)
Is dit het eerste level van het 'Gatekeeper' spel (niet klakkeloos allerlei programma's installeren) of is dit een fout?
Ik heb nooit problemen met T.net, en ik vond dit een beetje vreemd.
Ik heb mijn beveiliging iets hoger gezet dan gemiddeld, ZoneAlarm, Norton Anti Virus en AdAware en dit is zo'n beetje de eerste keer dat er echt iets gebeurt op een site. (ben niet veel gewend, kom alleen op goede sites, popups en Gator ken ik wel)
-edit-
Ik heb helemaal niets tegen commerciele uitingen, maar als ze programma's gaan installeren gaan ze iets te ver.
Popups? prima!, als het er te veel zijn kom ik er niet meer
Banners? ook goed!, zolang ik mij er maar niet aan stoor.
Ik kijk even hoe de merge gaat, (paar weken nog dacht ik), en dan ga ik kijken of een abbo wat voor mij is, jullie moeten echt ver gaan willen jullie mij weg hebben
-edit2-
Linkje kan handig zijn:
reviews: Advertorial: Gatekeeper, powered by Microsoft? (letterlijke copie uit adresbalk, vraagteken staat er ook achter)
[ Voor 36% gewijzigd door Resistor op 04-04-2003 23:31 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?