Toon posts:

Help met JVC GR-DVR1 en PC

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen ik heb een digitale camera van GR-DVR1 en ik heb wat hulp nodig...

Ik wil nm films die ik opgenomen heb volledig op mijn pc krijgen maar ik weet niet hoe dat moet...
Mijn vraag is dus hoe doe ik dat?
En wat heb ik er hardware en software matig voor nodig!

Ik heb al de jvc site gekeken maar ik heb niks kunnen vinden voor mijn camera...

Bedankt voor de moeite :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

In de handleiding staat hoe je hem aan kan sluiten op je pc, en als je op het internet even wat meer info over die aansluiting zoekt kom je snel genoeg achter alles wat je wilt weten ....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Kun je misschien wat meer info geven over het systeem waar hij op aangesloten moetn worden?

Heb je bijvoorbeeld een firewire of dvi aansluiting die je op dit moment al kunt gebruiken, of misschien toevallig al een capturekaartje erin zitten?

Meer info plz.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Uuhhm ik heb dus een Matrox Millenium G400, zonder tv out/in.... En ik heb wel alle kabels, mijn pc ondersteunt geen firewire maar ik heb wel usb....
VErder is het een pentuim 2 800 mhz. 128 mb Ram geheugen...
Ik wil dus graag weten welke extra / nieuwe hardware ik nodig heb en welke software...
Het liefste geen nieuwe pc's maar upgrades behoren tot de mogelijkheid....

In de handleiding staat alleen maar hij ik um aanstluit om plaatjes en korte clips eraf te halen(20 sec) en omdat ik toch films van zeker 20 minuten wil hebben lukt dat dus niet....

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 23:29:
Uuhhm ik heb dus een Matrox Millenium G400, zonder tv out/in.... En ik heb wel alle kabels, mijn pc ondersteunt geen firewire maar ik heb wel usb....
VErder is het een pentuim 2 800 mhz. 128 mb Ram geheugen...
Ik wil dus graag weten welke extra / nieuwe hardware ik nodig heb en welke software...
Het liefste geen nieuwe pc's maar upgrades behoren tot de mogelijkheid....

In de handleiding staat alleen maar hij ik um aanstluit om plaatjes en korte clips eraf te halen(20 sec) en omdat ik toch films van zeker 20 minuten wil hebben lukt dat dus niet....
Firewire kaartje kopen en klaar...

Natuurlijk is wat software ook handig ;)

Kijk eventueel naar de pinnacle pakketjes: firewire kaart + software. ook kaarten met analoge output, handig als je 't weer terug op videoband wil zetten.

Verder even een beetje rondkijken, is genoeg over te vinden in de search, of laat je e.e.a. uitleggen/demonstreren bij een lokale computerzaak wat de mogelijkheden zijn

Verwijderd

Topicstarter
Okeeej bedankt!
Hier kan ik mee aan de slag :D

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Dit had je echt makkelijk met een beetj zoeken kunnen vinden.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.