lol! Nu ook Chello voor (analoge) modem bezitters

Pagina: 1
Acties:

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Voor diegene onder u die nog niet met het 'genot' van Chello hebben kunnen kennismaken is er nu een oplossing!! UPC/Chello gaat haar producten namelijk ook via de analoge telefoonlijn aanbieden :)
Kabelconcern UPC breidt zijn productaanbod uit met een kale 06760-dienst: internettoegang via de vaste telefoonlijn in plaats van via de kabel.

De nieuwe dienst wordt in twee varianten op de markt gebracht: MaxiBel Internet Basis en MaxiBel Internet 30. Bij beide gaat het om internetten via de analoge telefoonlijn in plaats van via de kabel, zoals bij UPC-dochter Chello.

Bij MaxiBel Internet Basis kunnen klanten gebruikmaken van een 06760-internetnummer, zonder zich vooraf aan te melden. De internetters betalen geen abonnementskosten, maar alleen het starttarief en de telefoontikken. Het is feitelijk het oude concept van 'gratis' internet. Een aantal andere providers - zoals Zonnet, Tiscali en Wanadoo - biedt nog altijd dergelijke pakketten aan. Verschil met UPC is dat deze via het telefonienetwerk van KPN lopen.

Ook het idee achter MaxiBel Internet 30 komt bekend voor: de klant koopt dertig uur per maand in voor een vast bedrag. Bij UPC is dat tijdelijk 16 euro, daarna wordt dat 20. Ter vergelijking: dertig uur internetten kost bij Wanadoo 19 euro per maand.
Meer op webwereld

Wees consequent, maar niet altijd

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Misschien moet ik dat ook maar nemen, het is sneller dan mijn Chello kabelverbinding op dit moment :+

Maar gezien de 'nette' administratie vraag ik me af hoe ze zoiets ooit van de grond hebben kunnen krjigen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 23:10
Dat bestaat toch al lang, DirectInternet van KPN, gewoon zonder aan te melden naar een 06760 nummer bellen, en aangezien KPN een stuk betrouwbaarder is dan UPC weet ik wel waar ik voor zou kiezen als ik een analoog modem had.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

hmm je krijgt voor die betaalde versie niet eens een emailadres :?
beetje raar imo , ze zullen wel heel hard geld nodig hebben als ze zelfs eigenlijk niets aanbieden dan wat ze nu al hebben; het gaat ze alleen wat bandbreedte kosten en verder helemaal niets. lekker makkelijk allemaal. ben eigenlijk wel benieuwd of hier nu (nog) wel een markt voor is.

Van klussen krijg je grijze haren