Ik hoor steeds dat best wat mensen overgaan op Linux, maar WAT is nou eigelijk beter of aantrekkelijker dan windows?
[rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml]
FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 13/02
Hier staan al je vragen in beantwoord lijkt me. In het kort: linux in stabieler dan Windows, maar lastiger te beheren. Uitermate geschikt voor netwerk doeleinden e.d., mail en webservers.
FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 13/02
Hier staan al je vragen in beantwoord lijkt me. In het kort: linux in stabieler dan Windows, maar lastiger te beheren. Uitermate geschikt voor netwerk doeleinden e.d., mail en webservers.
[ Voor 59% gewijzigd door Microkid op 04-04-2003 21:56 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Ik denk dat je hier ongeveer 10 boeken over kan schrijven. Je moet er een beetje ervaring mee hebben om te zien wat anders en sterker of zwakker is. Of je vraag een beetje specificeren natuurlijk
Wat beter is, hangt af van wat je wilt doen.
Het halve internet is hierover volgeschreven. Om in een tweeregelige vraagstelling hierop in te gaan, is wel heel erg kort.
Kortom, zoek eens wat reviews over Linux, probeer te bepalen wat je uberhaupt zou willen doen, en of Linux daarvoor een geschikt middel is. Daarover zou je evt. een topic kunnen openen, maar ook dan is de kans groot dat het al lang op internet staat; het antwoord op vragen als 'kan <zus of zo> met Linux' staat bijna altijd op internet. En vaak is het antwoord ja
Succes met zoeken en lezen dus, je kunt bijvoorbeeld beginnen met de links die hierboven al werden genoemd.
Dit topic gaat dicht.
Het halve internet is hierover volgeschreven. Om in een tweeregelige vraagstelling hierop in te gaan, is wel heel erg kort.
Kortom, zoek eens wat reviews over Linux, probeer te bepalen wat je uberhaupt zou willen doen, en of Linux daarvoor een geschikt middel is. Daarover zou je evt. een topic kunnen openen, maar ook dan is de kans groot dat het al lang op internet staat; het antwoord op vragen als 'kan <zus of zo> met Linux' staat bijna altijd op internet. En vaak is het antwoord ja
Succes met zoeken en lezen dus, je kunt bijvoorbeeld beginnen met de links die hierboven al werden genoemd.
Dit topic gaat dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()