Vanwege de stank, maar eens mijn kast opengehaald. Ik brandde mijn handen letterlijk aan mijn voeding. Bleek dat de fan niet meer draaide.
Na te kijken of hij nog wel rond draaide (met pen, geprobeerd rond te draaien) en er niets voorzat oid, weer een keer aangezet.
Fan spinde op, maar hield er na 2-3 seconde weer mee uit op.
Na nog even wat gepield te hebben, en geblazen, weer opgestart. Nu draait ie weer gewoon rond, maar ik vertrouw hem niet meer. Voeding is weer 'ijs'koud geworden, maar ik zit er om de minuut ofzo aan om te kijken of het niet erger wordt.
Aantal vragen:
a> Is er een programma (MBM niet) wat de voeding in de gaten kan houden?
b> een beveiliging die de comp uitzet/waarschuwing geeft als voeding te heet wordt
c> zou er iets beschadigd zijn? ik vermoed zelf dat de stank van het stof kwam, wat aan het warm worden was
d> is het verstandig om hem open te halen, en eens schoon te maken?
e> wat gebeurt er als je echt de voeding laat gaan, en dat ie zo warm wordt dat er iets mis gaat?
Of meteen maar nieuwe kopen...
Na te kijken of hij nog wel rond draaide (met pen, geprobeerd rond te draaien) en er niets voorzat oid, weer een keer aangezet.
Fan spinde op, maar hield er na 2-3 seconde weer mee uit op.
Na nog even wat gepield te hebben, en geblazen, weer opgestart. Nu draait ie weer gewoon rond, maar ik vertrouw hem niet meer. Voeding is weer 'ijs'koud geworden, maar ik zit er om de minuut ofzo aan om te kijken of het niet erger wordt.
Aantal vragen:
a> Is er een programma (MBM niet) wat de voeding in de gaten kan houden?
b> een beveiliging die de comp uitzet/waarschuwing geeft als voeding te heet wordt
c> zou er iets beschadigd zijn? ik vermoed zelf dat de stank van het stof kwam, wat aan het warm worden was
d> is het verstandig om hem open te halen, en eens schoon te maken?
e> wat gebeurt er als je echt de voeding laat gaan, en dat ie zo warm wordt dat er iets mis gaat?
Of meteen maar nieuwe kopen...
[ Voor 5% gewijzigd door 456 op 05-04-2003 01:08 . Reden: typos ]
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd