Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[REQ] IP-gebonden prefs

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zou het evt. in een latere versie van React misschien kunnen om prefs te koppelen aan een user & (statisch)IP.

Ik heb thuis mn prefs bijv. op 300 reactie per pagina, terwijl ik bijv. bij mn ouders op een P1 met 48MB intern graag 25 rpp wil, omdat ie anders vastdraait op topics met veel plaatjes.

Scheelt mij (lui...) werk door elke week mn prefs twee keer aan te passen, en het gees\ft de devvers weer wat te doen :+

Standaard is 25rpp, maar daar heb ik niet zoveel aan in fora waarbij je ingelogd moet zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 20:50 ]

Verwijderd

hmmzz/.. jah idd.. kloon accounts mogen niet.. dus moeten ze wel .. (najah.. het zou leuk zijn).. goeie optie jah..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 21:32:
hmmzz/.. jah idd.. kloon accounts mogen niet.. dus moeten ze wel .. (najah.. het zou leuk zijn).. goeie optie jah..
Wat hebben die klonen er mee te maken? Die koppeling met statisch-IP heeft er mee te maken dat je weet vanaf welke pc je op GoT zit. Ik zit vanaf erg veel verschillende IP's in de zelfde range online, en ik weet zeker dat er in de zelfde range nog een kleine 1000 users zitten (130.89.x.x).

user/IP-checks worden nu overigens ook al gedaan hoor ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 21:37:
[...]

Wat hebben die klonen er mee te maken? Die koppeling met statisch-IP heeft er mee te maken dat je weet vanaf welke pc je op GoT zit. Ik zit vanaf erg veel verschillende IP's in de zelfde range online, en ik weet zeker dat er in de zelfde range nog een kleine 1000 users zitten (130.89.x.x).

user/IP-checks worden nu overigens ook al gedaan hoor ;)
ik bedoelde.. je kan ook niet zomaar een nieuwe account er voor aanmaken, want dat mag niet = klonen, dus moeten ze dit wel doen... snap je ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 21:58:
[...]

ik bedoelde.. je kan ook niet zomaar een nieuwe account er voor aanmaken, want dat mag niet = klonen, dus moeten ze dit wel doen... snap je ?
ehm nee?

je bedoeld twee accounts op één IP? Dat wordt al geregd, en ik denk dat er aardig wat broers met een zelfde IP online zitten, of vriend/vriendin, vader/zoon etc.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

mja, ik zou eerder een aantal presets willen zien dan, aangezien ik op die andere locatie bijvoorbeeld een dynamisch ip heb en dus is het opslaan per ip niet nuttig meer ;)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Erkens schreef op 05 April 2003 @ 09:41:
mja, ik zou eerder een aantal presets willen zien dan, aangezien ik op die andere locatie bijvoorbeeld een dynamisch ip heb en dus is het opslaan per ip niet nuttig meer ;)
Per IP range dan? :+

* kamerplant is trouwens ook geïnterreseert in meerdere prefs settings :)

🌞🍃

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-11 16:18
Is het dan niet nog beter om het per ReactID te doen?

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

Kan niet, prefs zijn user-record gebonden.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.