THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Die nokia is toch een modem, dan fax je daar toch over?
Who is John Galt?
Euhm, die Nokia is een ADSL/kabel modem, en niet gemaakt voor telefoonverkeer zoals faxen...justmental schreef op 04 april 2003 @ 20:35:
Die nokia is toch een modem, dan fax je daar toch over?
Bij orange konden ze mij niet zoveel daarover vertellen...
En bij zonnet, moest ik het maar via o2WAP? proberen.
Weet je nog ongeveer hoe dit programma heet?FlamerX schreef op 04 April 2003 @ 20:39:
Je kunt ook via internet faxen. Ik weet alleen niet meer welke site dat was, maar je kunt ergens een programma downloaden waarmee je van je pc gratis kunt faxen.
Verwijderd
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
http://www.xoip.nl
Euh? Kun jij een ADSL of kabellijntje in je 7650 stoppen!? Wicked!AK47 schreef op 04 april 2003 @ 20:39:
[...]
Euhm, die Nokia is een ADSL/kabel modem, en niet gemaakt voor telefoonverkeer zoals faxen...
Ik kan mijn 8850 gewoon via IR gebruiken als modem (met nokia drivertje).. Geen probleem, faxen versturen werkt ook... ontvangen nog nooit geprobeerd.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Nokia maakt niet alleen mobiele telefoonsaxis schreef op 04 April 2003 @ 21:56:
[...]
Euh? Kun jij een ADSL of kabellijntje in je 7650 stoppen!? Wicked!
Ik kan mijn 8850 gewoon via IR gebruiken als modem (met nokia drivertje).. Geen probleem, faxen versturen werkt ook... ontvangen nog nooit geprobeerd.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
leuke smily
Ik weet ook wel dat nokia meer dan alleen GSM's maakt hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ze een bridge/router/etc hetzelfde modelnummer geven als een telefoon..
En als de topicstarter zegt dat ie een Nokia 7650 heeft als modem, waar denk jij dan als eerste aan?
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Een typfoutaxis schreef op 04 April 2003 @ 22:08:
[...]
En als de topicstarter zegt dat ie een Nokia 7650 heeft als modem, waar denk jij dan als eerste aan?
[edit]
Jaja, ik vind het ook een leuke smilie.
Ik denk dat de TS een modem van een GSM kan onderscheiden, dus ik houd het op een typfout.
[ Voor 26% gewijzigd door Xander op 04-04-2003 22:10 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
en nu jij nog....XanderH schreef op 04 April 2003 @ 22:09:
[...]
Een typfout
[edit]
Jaja, ik vind het ook een leuke smilie.
Ik denk dat de TS een modem van een GSM kan onderscheiden, dus ik houd het op een typfout.
hij heeft dus een kabel modem en een nokia 7650 gsm waar ook een (analoge) modem zit ingebouwd
CISSP! Drop your encryption keys!
Verwijderd
Sarcastich bedoeldKeesk schreef op 04 April 2003 @ 21:54:
Nog een nederlandse (internationale) service = http://www.google.nl en dan zoeken op b.v. fax service of facsimile , om eens wat te noemen.
Kan er hier nu niks gevraagd/besproken worden zonder dat eeuwige verwijzen naar google. Op die manier kan je dit forum beter sluiten, want alles is toch te vinden via google of aanverwanten, toch ....
Verwijderd
Sorry hoor, maar al zou het sarcastisch bedoeld zijn; de initiele vraag van de topic-auteur had de gemiddelde Got'er ook wel via Google gevonden. Ik ben dus vaker VOOR Google en TEGEN "zinloos" posten...Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 23:20:
[...]
Sarcastich bedoeld?
Kan er hier nu niks gevraagd/besproken worden zonder dat eeuwige verwijzen naar google. Op die manier kan je dit forum beter sluiten, want alles is toch te vinden via google of aanverwanten, toch ....
maar ze zijn zelf te lui!
Ik zal aan het advies van medetweakers 10x meer waarde geven dan aan een site die alsmaar roept hoe geweldig hun product wel niet is. Of niet?