ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Dus, de PC vanaf waar je dus een Terminal Connection op wil zetten, heb je 2 monitoren aan hangen?? Of wil je een soort broadcast van de Terminal Connection tijdens een presentatie ofzo?
ik wil in een server ruimte een pc hebben staan... dan via terminal services verbinding maken en dan eigenlijk op 2 monitoren beeld krijgen...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Waarom zou je dat willen ze tegelijk open hebben staan 
ik weet wel bijna zeker dat het NIET wil ivm beveiliging.
ik weet wel bijna zeker dat het NIET wil ivm beveiliging.
punt is dat ik een software programma wil laten zien dat prima op 2 schermen zou werken...
zoals je met tvout en ik geloof twinview voor elkaar kan krijgen is dat je het ene programma op de ene monitor ziet en het andere op een andere... nu is het echter zo dat ik niet fysiek bij die pc ben maar verbinding maak met terminal services
zoals je met tvout en ik geloof twinview voor elkaar kan krijgen is dat je het ene programma op de ene monitor ziet en het andere op een andere... nu is het echter zo dat ik niet fysiek bij die pc ben maar verbinding maak met terminal services
TS kan dat niet tot zover ik weer,als je een videokaart met dual heb,kan je natuurlijk wel je primaire beeld klonen,dat hoort standaard in de software te zitten
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Ik snap het nog steeds niet helemaal.Lord_T schreef op 05 april 2003 @ 00:21:
punt is dat ik een software programma wil laten zien dat prima op 2 schermen zou werken...
Maar volgens mij wil je dus een proggie dat op de server draait op 2 monitoren laten zien?
In dat geval zal ik gaan voor een dual videokaart en een lange monitorverlengkabel als je het een beetje veilig wil hebben lijkt me dit de enige oplossing.
btw wat voor proggie gaat het om?
Pagina: 1