Naar aanleiding van de thread "Vodafone kosteloos opzeggen??" heb ik Vodafone tot 2 keer toe gebeld met de vraag of de tariefsverhoging ook voor mijn zakelijke abonnement geldt en of ik kosteloos zou kunnen opzeggen. Tot 2 keer toe werden beide vragen positief beantwoord. Mooi dacht ik. Aanvraag gedaan bij T-Mobile en Vodafone een aangetekende brief gestuurd.
Krijg ik vandaag een brief dat mijn contact beëindigd wordt per medio september omdat dan het jaarcontact afloopt. Natuurlijk bellen. Krijg ik te horen dat je als zakelijke klant bij een tariefsverhoging NIET kunt opzeggen. Staat volgens hun in de algemene voorwaarden (artikel 6.5 en 6.6 dacht ik) en daarvoor zou ik getekend hebben bij het afsluiten van het contact.
1) natuurlijk heb ik de algemene voorwaarden bij het afsluiten niet gezien
2) ook al zou ik ze wel gezien hebben ik lees deze artikels toch anders
3) is natuurlijk een erg gekke situatie. Vodafone zou dus eenzijdig de tarieven kunnen verhogen (500 euro per maand of zo) zonder dat je als zakelijke klant het contact kunt beëidigen.
Zijn er hier ook zakelijke abonees die hebben opzegd en hebben jullie ook zo'n brief gekregen? Wat te doen met deze onzin?
Krijg ik vandaag een brief dat mijn contact beëindigd wordt per medio september omdat dan het jaarcontact afloopt. Natuurlijk bellen. Krijg ik te horen dat je als zakelijke klant bij een tariefsverhoging NIET kunt opzeggen. Staat volgens hun in de algemene voorwaarden (artikel 6.5 en 6.6 dacht ik) en daarvoor zou ik getekend hebben bij het afsluiten van het contact.
1) natuurlijk heb ik de algemene voorwaarden bij het afsluiten niet gezien
2) ook al zou ik ze wel gezien hebben ik lees deze artikels toch anders
3) is natuurlijk een erg gekke situatie. Vodafone zou dus eenzijdig de tarieven kunnen verhogen (500 euro per maand of zo) zonder dat je als zakelijke klant het contact kunt beëidigen.
Zijn er hier ook zakelijke abonees die hebben opzegd en hebben jullie ook zo'n brief gekregen? Wat te doen met deze onzin?
Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.