XP1700 vraag...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• mrb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Beste mede tweakers,

ik heb vandaag bij maxpert een 1700 besteld, ik heb de search gebruikt en veel topics doorgelezen maar ik zie door de bomen het bos niet meer,dus roep ik jullie hulp in :).
Ik vraag me af of ik
- een goeie core heb ( JIUHB 0306 AXDA1700DLT3C)
- De 1700 moet unlocken op een abit nf7-s

alvast hartelijk bedankt

Verwijderd

-ja
-nee

• mrb
Haha, ok bedankt:)

btw, ik wil ook een watercooling bouwen, raden jullie een thermaltake aquarius 2 setje aan, of zal ik gewoon losse componenten kopen en zelf een systeem bouwen?

Verwijderd

mrb schreef op 04 April 2003 @ 19:31:
Haha, ok bedankt:)

btw, ik wil ook een watercooling bouwen, raden jullie een thermaltake aquarius 2 setje aan, of zal ik gewoon losse componenten kopen en zelf een systeem bouwen?
[rml][ WC] Het grote waterkoelingsvragen topic deel II[/rml]

en voor de rest search ;)

• mrb
ok thanx!

• Erik1
  • Niet online
Dat is er eentje uit week 6 van dit jaar :) JUIHB is de juiste stepping voor veel OC Powerrr :)

• mrb
uhm nu ik toch bezig ben :
Kingston HyperX DDR 256Mb DDR PC2700 333Mhz CL2
is dit een beetje goed OC geheugen ?

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
sommige gaan harder als de ander, JIUHB is gegarandeerd goede oc dus maak je geen zorgen, ja oke die 0308 XPMW`s dat zijn echt super dingen maar die jij hebt is ook goed, moet ook wel de 2.2 Ghz halen :P mits je een beetje goede koeling hebt.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08-2025
Dat geheugen reepje moet genoeg zijn om die CPU flink te stressen. Experimenteer er gewoon een beetje mee.

Verwijderd

T-Breds are go! 1,5v t-bred JIUHB 2.2Ghz and rising...

• mrb
ok alvast bedankt iedereen, ik ga iig zelf een watercooling bouwen , lijkt me het beste werken.. ik twijffel alleen nog wel aan een peltier, omdat je dan ook alles moet isoleren... gaat dit ten koste van je garantie van het mobo??

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Over je beginvraag: Kwestie van proberen.. Getallen geven geen garantie..

En over watercooling is een appart topic.. Over peltier-koeling kun je ook vanalles vinden. Maar ook met waterkoeling kan er iets fout gaan zodat je waterlekkage krijgt.. Ook daardoor kan het zijn dat je geen garantie krijgt op je mobo. Overclocken is nu eenmaal niet zonder risico's. Dat moet je gewoon altijd in de gaten houden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.