[mozilla 1.3] tabbed browsing

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren (en dames),
Ik gebruik al een tijdje Mozilla. Erg fijne browser, maar waar ik me ongelovelijk aan irriteer is die Tabbed browser functie. Je moet je ctrl. toets ingedrukt houden om het venster in een volgende tap te krijgen. Is daaar niet een oplossing voor?
Bovendien als de ctrl toets ingedrukt houdt dan opent hij de nieuwe tab ACHTER me huidige tab met als gevolg dat ik dan dus weer de tab moet aanklikken !
:?

is hier niet een oplossing voor (afgezien voor Opera te kiezen) ?

EDIT: topicnaam mag 'scroll' weg :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 19:26 . Reden: topic naam onjuist ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
multizilla installeren
Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 19:25:
EDIT: topicnaam mag 'scroll' weg :P
sgoed :)

[ Voor 78% gewijzigd door blackd op 04-04-2003 19:28 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 19:14
Ja, en die zorgt er dus voor dat je bijvoorbeeld in kunt stellen dat elke link in een nieuwe tab opent (of alleen die van nieuw window).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
ddc schreef op 04 april 2003 @ 19:27:
Ja, en die zorgt er dus voor dat je bijvoorbeeld in kunt stellen dat elke link in een nieuwe tab opent (of alleen die van nieuw window).
Juistem, en hij heeft nog meer functies, bijv je krijgt ipv de favicon een knopje om een tab direct af te sluiten, je kan idd het gedrag van je tabs bepalen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 19:14
blackd schreef op 04 April 2003 @ 19:32:
Juistem, en hij heeft nog meer functies, bijv je krijgt ipv de favicon een knopje om een tab direct af te sluiten, je kan idd het gedrag van je tabs bepalen etc.
http://multizilla.mozdev.org/ 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mmmkay dan zal ik die wel ff gaan testen tnx

tnx voor de link! :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
En anders kun je ook gewoon in mozilla->edit->preferences->navigator->Tabbed Browsing kijken, daar staant ook een viertal opties waarmee je het tabbed browsing kunt regelen.

Hier zou je bijvoorbeeld "Load links in the background" kunnen uitzetten. Probeer ook eens de middelste muisknop als je een link in een nieuwe tab wil openen.

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wirf schreef op 04 april 2003 @ 19:41:
En anders kun je ook gewoon in mozilla->edit->preferences->navigator->Tabbed Browsing kijken, daar staant ook een viertal opties waarmee je het tabbed browsing kunt regelen.

Hier zou je bijvoorbeeld "Load links in the background" kunnen uitzetten. Probeer ook eens de middelste muisknop als je een link in een nieuwe tab wil openen.
klopt, maar dit werkt niet bij mijn versie :? ik ben alle opties afgegaan, maar zonder ctrl toets wordt er niks in een nieuwe tab geopend!

ps dat mulizilla werkt perfect! _/-\o_ (een hele aanwinst ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Het grote Gecko-based browser overstaptopic!
voor nog meer handige Mozilla plugins enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Wat ik lekkerder vind werken zijn de tabbrowser extension, die gooien je Moz niet zo overhoop als Multizilla. Zie http://white.sakura.ne.jp/~piro/xul/_tabextensions.html.en .

[ Voor 24% gewijzigd door Zpottr op 04-04-2003 22:19 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
(jarig!)
Zpottr schreef op 04 April 2003 @ 22:19:
Wat ik lekkerder vind werken zijn de tabbrowser extension, die gooien je Moz niet zo overhoop als Multizilla. Zie http://white.sakura.ne.jp/~piro/xul/_tabextensions.html.en .
Perfect, dit werkt 10x beter als multizilla.. :P

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zpottr schreef op 04 April 2003 @ 22:19:
inderdaad deze werkt echt fijn :P
Pagina: 1