[DivX] .d2v -> .avs programma

Pagina: 1
Acties:

• bgever
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik ben al gedurende tijd op zoek naar een programma dat een .d2v (DVD2AVI project) om kan zetten naar een .avs (Avisynth) bestand, zodat ik deze in VirtualDub kan openen.
Nu kun je dit ook gewoon zelf doen door te scripten, maar ik wil graag een programma hebben, waar ik bijv. een shot van de film kan zien, en zo bijv. de crop waardes makkelijk kan selecteren, of bijv. resizen. Na héél erg lang zoeken heb ik op een of andere wazige site een Frans tooltje (AVSTool) gevonden, die dit kon. Helaas werkt dit programma wat gebrekkig (het is dat ik een ietsiepietsie Frans kan raden), en wilde ik vragen of er een wat beter programma voor is.

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:25
Met VFAPI kan je d2v bestanden naar een soort avi bestanden omzetten. (te krijgen op www.doom9.org)
Van avi moet het geloof ik weer mogelijk zijn om naar avs te gaan...

Beetje omweg, maar het kan in ieder geval!

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

• bgever
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2021
Ah, leuke omweg, maar ik ben al hevig aan het prutsen om zelf een proggie te maken die dat kan :). Maar toch bedankt voor de tip ;)
Ik wil de volgende features maken: .vob of .d2v bestand omzetten naar een .avs bestand. Met de mogelijkheid om een preview van het beeldmateriaal te zien, en daardoor eventuele crop of resize technieken toe te passen.
Altijd maar dat geklooi met die progs, gewoon zelf maken :)

(als iemand nog features wil of graag had gezien, post ze maar. En anders open ik wel een nieuw topic in een gepaster forum).
En als iemand toch nog een goed progsel weet om .vob od .d2v naar .avs om te zetten, laat het me dan weten...

[ Voor 23% gewijzigd door bgever op 04-04-2003 21:11 ]