AC3Filter geïnstalleerd: nog steeds geen geluid...

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:38

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik heb zojuist Windows XP helemaal opnieuw geïnstalleerd en ben nu bezig de applicaties weer te installeren.

Voorheen gebruikte ik altijd ZoomPlayer met FFD-Show als video-filter en voor films met AC3-geluid had ik AC3Filter. Dat werkte altijd lekker.

Echter, ik heb zojuist ZoomPlayer, FFD-Show en AC3Filter weer geïnstalleerd. Maar het rare is, AC3Filter wordt niet geladen en ik krijg dus alleen maar stilte bij films met AC3-geluid... :(

Iemand enig idee?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

installeer ook een DVD player
Had ik ook eerst moeten doen ...
en toen werkte AC3 filter wel vreemd maar ja

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 18:16 ]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Dat had ik ook nog gedaan, hielp ook niet.

Ik ben zojuist even naar ac3filter.sourceforge.net geweest, ik zag dat ik v0.67b gebruikte terwijl ze daar v0.68b al hadden. Die heb ik nu geïnstalleerd en nu werkt het wel... :)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
BSplayer zal in ieder geval werken (veel tweakers gebruiken dit).

Mocht je dit toevallig niet willen gebruiken dan kan je altijd nog Nimo codec build 9 downloaden. Deze bevat alles wat je nodig hebt voor het afspelen van divxjes.

Verwijderd

wwillem schreef op 04 April 2003 @ 18:21:
BSplayer zal in ieder geval werken (veel tweakers gebruiken dit).

Mocht je dit toevallig niet willen gebruiken dan kan je altijd nog Nimo codec build 9 downloaden. Deze bevat alles wat je nodig hebt voor het afspelen van divxjes.
Ik zou persoonlijk voor de tsunami codec en filter pack kiezen teveel gezeik gehad met die nimo codec pack

Maareh dat BSplayer or BullShittPlayer as i look to call it werkt rete goed slikt werkelijk alles

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 18:45 ]

Verwijderd

wat voor een geluidskaart heb je. Zou namelijk wel eens kunnen zijn dat je in je video player voor geluid een externe AC3 decoder moet kiezen dat die het dan wel doet.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 18:48:
wat voor een geluidskaart heb je. Zou namelijk wel eens kunnen zijn dat je in je video player voor geluid een externe AC3 decoder moet kiezen dat die het dan wel doet.
Lees aub het hele topic voordat je reply'ed... :)

Pagina: 1