[templates]Inbreng users?

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 11:09
Naar aanleiding van [rml][ W&G] Cheatah wordt omgebouwd :o[/rml] vraag ik me af of users ook hun inbreng mogen hebben in het aanpassen van de templates. Bijvoorbeeld een ontbrekende gele onderbalk bij FAQ enzo (bij deze meteen gemeld :+). Komt hier een algemeen topic voor of moet je alle fouten die je meent te zien apart vermelden in een nieuw topic? Of is ICQ genoeg om hem alles te melden?

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Komt nog.

[ Voor 107% gewijzigd door StephanL op 04-04-2003 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekent dit nu je over een tijdje kunt kiezen voor meer templates, of heeft dat ook wat met abbo enzo te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Waar heb je dat vandaan?
Onderbouwing?

Kortom: geef eens wat meer info als jij het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 18:07:
Betekent dit nu je over een tijdje kunt kiezen voor meer templates, of heeft dat ook wat met abbo enzo te maken?
kan vanalles zijn, maar * Erkens denkt eerder aan een intergratie met de frontpage :P

[ Voor 4% gewijzigd door Erkens op 04-04-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Erkens schreef op 04 April 2003 @ 18:09:
[...]

kan vanalles zijn, maar * Erkens denkt eerder aan een intergratie met de frontpage :P
Of de huidige templates verbeteren qua standaarden. ;)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
saviour schreef op 04 april 2003 @ 18:09:
[...]

Waar heb je dat vandaan?
Onderbouwing?

Kortom: geef eens wat meer info als jij het weet?
Er zou wel zoiets komen dat users zelf templates konden maken ofzo, of iedergeval dat er meerdere templates kwamen, maar het fijne weet ik er niet van, te lang geleden :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Zoals de niet echt altijd gelijke constructie van de FAQ's, zulke dingen lijken me nog aangepast te moeten worden.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik meen mij te herinneren dat ACM een keer heeft verteld dat er niet zoiets als dit zou komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil in elk geval wel eens wat anders/mooiers, ik word een beetje ziek van deze kleur paars :X :{

Gewoon de kleuren van de FP lijken me wel relaxed, met hetzelfde design, dus rood met schuin afgekapte balkjes en etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:31

Pelle

🚴‍♂️

Hmm, voor feature requests is toch een apart forum :?
Als je iets wilt zien dan lijkt het me dat het nuttig is om het daar te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

coubertin119 schreef op 04 april 2003 @ 17:54:
Naar aanleiding van [rml][ W&G] Cheatah wordt omgebouwd :o[/rml] vraag ik me af of users ook hun inbreng mogen hebben in het aanpassen van de templates. Bijvoorbeeld een ontbrekende gele onderbalk bij FAQ enzo (bij deze meteen gemeld :+). Komt hier een algemeen topic voor of moet je alle fouten die je meent te zien apart vermelden in een nieuw topic? Of is ICQ genoeg om hem alles te melden?
Zover ik weet gaat Cheatah een NIEUWE template bouwen. Fixes voor de huidige kunnen perfect in React Bugs en Featurerequests - zet voor de titel [tpl] en het komt vanzelf in orde.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

coubertin119 schreef op 04 april 2003 @ 17:54:
Naar aanleiding van [rml][ W&G] Cheatah wordt omgebouwd :o[/rml] vraag ik me af of users ook hun inbreng mogen hebben in het aanpassen van de templates.
Zie chem.
Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 18:07:
Er komt een vervangede template voor de huidige ja, maar aangezien de gebruikers van GoT ongelofelijke zeikerds kunnen zijn (echt waar, hoewel dat gebruikers eigen schijnt te zijn :P ) zullen we (iig tijdelijk) beide templates aanbieden. :)
En dat stat los van abo's en dergelijke.
Erkens schreef op 04 april 2003 @ 18:09:
't Zou onzin zijn een nieuwe template te bouwen die niet een stuk beter integreert met de FP ja :)
Maar ook de slechte conformiteit met de html-standaarden, inefficiente tabel-structuren, verouderde kleurstelling (in de tijd dat GoT deze kleuren heeft is de FP geloof ik al drie keer van design veranderd?), etc etc etc
Rickets schreef op 04 april 2003 @ 18:12:
Of de huidige templates verbeteren qua standaarden. ;)
Nee dus, dat is onbegonnen/teveel werk.
StephanL schreef op 04 april 2003 @ 18:14:
Er zou wel zoiets komen dat users zelf templates konden maken ofzo, of iedergeval dat er meerdere templates kwamen, maar het fijne weet ik er niet van, te lang geleden :Z
Er is vanaf het begin aangegeven dat, hoewel React meerdere templates kan aanbieden, er nooit eigen templates van gebruikers ondersteund zouden (en zullen) gaan worden.
Het idee de GoT-layout beter op de FP af te stemmen speelt echter al heel lang en dat kan niet anders dan een andere template te bouwen ;)
coubertin119 schreef op 04 april 2003 @ 18:15:
Zoals de niet echt altijd gelijke constructie van de FAQ's, zulke dingen lijken me nog aangepast te moeten worden.
Euh ?
Ik weet niet wat er mis is met de faq's, maar als er bugs inzitten, rapporteer die dan. We hebben niet voor niets React Bugs en Featurerequests.
Met dien verstande dat de FAQ-inhoud compleet los van de software staat natuurlijk en dat dat gewoon in LA behandeld kan worden.

[ Voor 8% gewijzigd door ACM op 05-04-2003 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACM schreef op 05 april 2003 @ 12:39:
[...]

Euh ?
Ik weet niet wat er mis is met de faq's, maar als er bugs inzitten, rapporteer die dan. We hebben niet voor niets React Bugs en Featurerequests.
Met dien verstande dat de FAQ-inhoud compleet los van de software staat natuurlijk en dat dat gewoon in LA behandeld kan worden.
wat hij denk ik bedoeld is de sticky topics in bvb P&W en CME, de verschillen daartussen zijn soms erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Atar zegt net wat ik bedoel. :).
En ook gewoon dat users in samenspraak met de mods kunnen zeggen van: geef Henk een redesign, dat "new topic" icoon is onduidelijk en zulke zut VOOR de release, niet dat jullie allemaal daarna 100'en dingen nog moeten aanpassen, we doen al een jaar of 4 met deze lay-out, een maandje extra waarin de bugs eruit gehaald worden moet ook wel kunnen.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 19:31:
wat hij denk ik bedoeld is de sticky topics in bvb P&W en CME, de verschillen daartussen zijn soms erg groot.
Dat staat natuurlijk helemaal los van de templates...

Daar moet je toch echt over bij de modjes die zo'n ding geschreven hebben gaan zeuren ;)
En over de inbreng? Ik gok dat er wel het een en ander aan previews getoond zal worden, bijvoorbeeld in het abo-forum of in Area61. Maar ga nou ajb niet verwachten dat er volgende week een nieuw design staat of dat het ongetest/onbekeken/onbesproken online geknalt wordt, de gene die er om gaat zeuren 'wanneer is het af' kan iig op een bot antwoord van mij rekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:22
ACM schreef op 05 april 2003 @ 20:43:
...of dat het ongetest/onbekeken/onbesproken online geknalt wordt...
Nou zou ik het niet erg vinden als ze al vast beta versies online zouden zetten, die je bij je preferences in plaats van deze template kan kiezen (de huidige moet dan wel standaard blijven).

Ik denk dat dat heel wat makkelijker is, heb je lekker veel testers voordat het grote publiek de nieuwe template ziet.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander, ik denk dat er op het moment nog bijna geen template is om te testen. En ik denk dat _als_ ze het zouden doen ze het bvb voor de mensen met speciale rechten doen... zoals HK, Abo-forum of Area61, zoals ACM zei. Van die mensen weet je namelijk aardig zeker dat ze de FAQs en stickys lezen, over het algemeen GoT serieus nemen dus :)
Als je het over heel GoT zou doen dan krijg je 100.0000 SeM/LA berichten van: "oeh! ah! DIT is fout! DAT moet anders!"

Dat willen ze voorkomen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 13:14:
Xander, ik denk dat er op het moment nog bijna geen template is om te testen. En ik denk dat _als_ ze het zouden doen ze het bvb voor de mensen met speciale rechten doen... zoals HK, Abo-forum of Area61, zoals ACM zei. Van die mensen weet je namelijk aardig zeker dat ze de FAQs en stickys lezen, over het algemeen GoT serieus nemen dus :)
Als je het over heel GoT zou doen dan krijg je 100.0000 SeM/LA berichten van: "oeh! ah! DIT is fout! DAT moet anders!"

Hoezo?

Als ze hem online zetten en ze krijgen dat soort reacties kunnen ze er tenminste wat mee doen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 13:14:

Uiteraard zullen in het begin zo weinig mogelijk mensen de vorderingen te zien krijgen, aangezien veel commentaar gewoon nog niet gewenst is voordat het enigszins af is. Zelfs de meeste crewmembers krijgen er een lange tijd nog niets van te zien.

Na die eerste fase lijkt het me dat het tijd is voor een testfase door meerdere gebruikers, waarschijnlijk crewmembers en een aantal gebruikers met verstand van zaken. In deze fase komen er natuurlijk ook vragen als 'kan dit niet zus of zo?'.

Uiteindelijk zal er een redelijk complete template klaar zijn voor het grote publiek. Op dat moment gaat het waarschijnlijk alleen nogom details. (kan er niet een navigatiebalk onderaan elk topic?, kan dit niet in een andere kleur?)

Het is nu sowieso nog veel te vroeg om echt veel zinnige dingen te kunnen zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civil
  • Laatst online: 20:15
Dan heb ik toch nog een korte vraag (graag antwoord van ACM/Cheatah)

Hoeveel werk gaat er nu eigenlijk zitten in het maken van zo'n template?
welke orde moeten we dan aan gaan denken (hoeveel templates zijn er)
Voor de mensen die wel eens een template gemaakt hebben (bijv. eigen forum in verschil met GoT) is dat mischien wel leuke info

Gaat hier een maand inzitten? (denk zelf wel langer)
Gaat dit een half jaar duren? (hoop toch binnen half jaar, zou toch een mooi streven zijn)
Duurt dit nog langer dan een jaar? (das best lang)
Gelijktijdig met de geplande "Merge" tussen frontpage en forum? (Dus pas als dat ook voor elkaar is)

Of is hier echt geen zinnig woord over te zeggen en krijg ik zoals gezegt door ACM een bot antwoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
^^^^^^
Hoeveel uur kost zoiets nou?

* ArthurMorgan is gewoon een n00b op dit gebied en vind het wel interssant om te weten ja :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Civil schreef op 07 April 2003 @ 14:03:
Veel :)
Zeker om een compleet nieuwe te maken. Ik zou niet weten hoeveel, want ik heb nog nooit een compleet nieuwe gemaakt ;)
Voor de mensen die wel eens een template gemaakt hebben (bijv. eigen forum in verschil met GoT) is dat mischien wel leuke info
Gaat hier een maand inzitten? (denk zelf wel langer)
Gaat dit een half jaar duren? (hoop toch binnen half jaar, zou toch een mooi streven zijn)
't Zal zeker wel langer dan een maand duren, al is het alleen maar omdat er ook nog een design gemaakt moet worden en dat nog goedgekeurd moet worden. Iets dat Cheatah dan weer niet doet overigens (design maken en goedkeuren beide niet :) ).
Gelijktijdig met de geplande "Merge" tussen frontpage en forum? (Dus pas als dat ook voor elkaar is)
't Staat daar verder los van, projecten synchroon laten lopen is een fantastische manier om projecten te vertragen (en dat lukt ons ook zonder ze synchroon te laten lopen wel ;) )
Of is hier echt geen zinnig woord over te zeggen en krijg ik zoals gezegt door ACM een bot antwoord :+
[bot]Gezegd [/bot] ;)
Alfredt schreef op 07 April 2003 @ 14:06:
^^^^^^

* ACM is gewoon een n00b op dit gebied en vind het wel interssant om te weten ja :)
't Tikken van zo'n reactie? Niet zo veel hoor... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Civil schreef op 07 April 2003 @ 14:03:
Dan heb ik toch nog een korte vraag (graag antwoord van ACM/Cheatah)

Om een template voor React te maken zal je plm. 300 template files moeten doorlopen. Dit zijn er zoveel omdat je middels de templates eigenlijk enorm vrij bent in het ontwerp. Zo is het bv. mogelijk om een compleet niet-forum-achtige layout te maken.

Beetje info over de templates: http://www.parse.nl/index.php?PageID=114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Alfredt schreef op 07 april 2003 @ 14:06:
^^^^^^

* HawVer is gewoon een n00b op dit gebied en vind het wel interssant om te weten ja :)
Niet doorvertellen.. Maar ik heb eens de layout van GoT gepakt en probeert om te bouwen naar dezelfde opmaak als de FP. Gewoon om wat bij te leren en wat te oefenen. Voordat die klopte was ik al een halve dag verder. En toen had ik alleen LA topic overzicht omgebouwd. :D

/Edit Maar ik denk dat als Cheetah eenmaal een vaste opmaak heeft, dat het dan wel lekker snel afgemaakt kan worden. Bijvoorbeeld de knoppen bovenaan en onderaan hoeven maar één keer gemaakt te worden.

[ Voor 18% gewijzigd door HawVer op 08-04-2003 09:44 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

nou cheetah, plezier met alles erinbouwen :P ben je iig de komende tijd lekker bezig :+

hopenlijk komt er een keer een overzichtelijke template zodat de users een keer een idee kunnen inbrengen :) * disjfa zit al sinds de ombouwing te wachten tot ie een templatje kan maken

iig plezier :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
disjfa schreef op 08 April 2003 @ 10:36:
nou cheetah, plezier met alles erinbouwen :P ben je iig de komende tijd lekker bezig :+

hopenlijk komt er een keer een overzichtelijke template zodat de users een keer een idee kunnen inbrengen :) * disjfa zit al sinds de ombouwing te wachten tot ie een templatje kan maken

iig plezier :)
Gebruikers zullen in ieder geval geen templates mogen gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ramH schreef op 08 April 2003 @ 17:25:
[...]

Gebruikers zullen in ieder geval geen templates mogen gaan maken.
ik denk dat de gemiddelde "tweaker" niet eens weet hoeveel werk het inhoud om "eventjes" een template te maken :D

niet dat ik het wel helemaal weet, en daarnaast ben ik kwa (web)design een ramp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Erkens schreef op 08 April 2003 @ 17:38:
[...]

ik denk dat de gemiddelde "tweaker" niet eens weet hoeveel werk het inhoud om "eventjes" een template te maken :D

niet dat ik het wel helemaal weet, en daarnaast ben ik kwa (web)design een ramp :P
Ehm, dat brengt mij op de volgende vraag:

Hoe ziet zo'n template eruit. Puur html neem ik aan :) ? Zijn deze templates ook ergens online te bekijken. Neem aan van wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nee, dat is niet puur html, anders zou het nooit de functionaliteit kunnen bereiken die Jasper al aangeeft. En nee ze zijn ook niet online te bekijken, behalve het resultaat ervan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
ACM schreef op 08 April 2003 @ 18:12:
Nee, dat is niet puur html, anders zou het nooit de functionaliteit kunnen bereiken die Jasper al aangeeft. En nee ze zijn ook niet online te bekijken, behalve het resultaat ervan. :)
Als je een idee wil krijgen hoe templates eruit zouden kunnen zien, download phpBB en bekijk daarvan de templates eens. Je weet dan nog niet hoe de templates van GoT/React eruit zien, maar je hebt wel een idee wat je met templates doet en kan doen. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 08-04-2003 18:26 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Zoals ook in de link in mijn bovenstaande post te lezen is, bestaan de templates uit html, variabelen, if/else constructies, placeholders voor de output, php-functies, etc.
Template converter

Voor elke action bij React zijn er een aantal templates nodig. Voor bijvoorbeeld list_messages (het tonen van berichten in een topic) zijn de templates 'list_messages', 'list_messages_message', 'list_messages_admin' en 'list_messages_reply' nodig. Deze worden als volgt in elkaar verwerkt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
       ---------------framework----------------

| -----------list_messages------------ |

| |  -----list_messages_message----  | |

| |  |                            |  | |

| |  |         bericht 1          |  | |

| |  ------------------------------  | |

| |  |         bericht 2          |  | |

| |  |         bericht 3          |  | |

| |                                  | |

| |               enz                | |

| |               ...                | |

| |                                  | |

| |  -----list_messages_reply------  | |

| |  -----list_messages_admin------  | |

| ------------------------------------ |

----------------------------------------

Alle templates worden vanuit het midden opgebouwd. Oftewel, eerst de kleine stukken die vervolgens in de grote stukken worden geplaatst.

Zoals u ziet is list_message (de naam van de actie) de zogenoemde 'wrapper'. Hierin kunt u placeholders plaatsen voor de output (list_messages_message) en de reply/admin onderdelen. De volgorde hiervan kan men zelf aanpassen. Een voorbeeld hiervan is:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
       <table>

<tr>

<td>{output_result}</td>

</tr>

{output_admin?}

<tr>

<td>{output_admin}</td>

</tr>

{:}

<tr>

<td>{output_reply}</td>

</tr>

{;}

</table>

Hier ziet u dat er stukken tekst met { en } worden omringd. Dit zijn de zogenoemde template-variabelen die door React worden aangeleverd. Op het moment dat de template wordt aangeroepen door React, zet deze automatisch de juiste inhoud op die plaats.
Tevens ziet u de volgende contructie: {expression?}true{:}false{;}
Hiermee kan u 'if-statements' (als-dan) uitvoeren. In dit voorbeeld ziet u, dat als de output_admin variabele bestaat (maw men heeft admin rechten) dat dan de admin moet worden getoond. Zo niet, dan moet de quick-reply worden getoond.
if-statements kunnen in elkaar genest zitten, en zo complexe structuren vormen.

Het is ook mogelijk om PHP-functies vanuit de templates aan te roepen. Om bijvoorbeeld te voorkomen dat lange namen de layout verpesten:

{@substr}{topic_name}{,}0{,}30{/substr}

Haalt de waarde 'topic_name' door de functie substr (substring, geeft een gedeelte van de tekst terug) met als parameters 0 en 30 (vanaf karakter 0, 30 stuks). Zo worden namen van meer dan 30 karakters ingekort, als dit bv. niet in een tabel past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Mijn dank is groot, die link had ik al eens bekijken :)

Edit:

Die phpbb is idd een leuk voorbeeld om te te zien hoe zoiets dan werkt :). Ik vroeg me trouwens ook af, hoe die template builder eruit ziet die parse gemaakt heeft. Valt nog wel bij het onderwerp van dit topic :P. Kan namelijk nergens screens of verdere uitleg van vinden, terwijl ik wel weet dat het bestaat :). Al gok ik dan ACM / cheatah daar geen gebruik van maak. Toch lijkt het me wel grappig om daar wat meer van te zien

[ Voor 92% gewijzigd door We Are Borg op 08-04-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

damn Jasper, das wel een hele mooie parser dan :) was ik ook ooit half aan begonnen :) maar omdat t alleen voor intern werk was hadden we gewoon een grote include die gewoon een lijst arrays terug gaf voor op de site :) petje af voor de devvers hier iig :)

alsnog lijkt het me wel wat om een tijd een leuke template te maken :) en ja ik weet wat t inhoud :) maar t lijkt me nou eenmaal super tof en heb ik geloof ik ook al in elk topic over de templates hier in la gezegd :+
alleen in t begin was er nog hoop, maar die halt RamH nou in een keer weg, maar wie weet :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Ach, er zijn nog meer leuke dingen te doen hoor, zoals de 294 verschillende foutmeldingen vertalen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

ik vind t al knap als je durft te zeggen dat t 294 foutmeldingen zijn :P verder zit alles goed inelkaar :? :P er zal vast wel ergens een raar bugje ergens zitten :) maar daar heb je hier al een heel forum voor :+ :P

maar je kan er bv wel een keer een topic over openen zodat je de looste foutmeldingen worden die in software zitten :+ alleen dan wel wat t eik ook is :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

* chem vindt 294 foutmeldingen geen schande...
1 functie bevat vaak al enkele error-detecters. Dan heb je met het ophalen van je bookmarks al 3 mogelijke 'fouten' bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

chem schreef op 08 april 2003 @ 21:16:
* chem vindt 294 foutmeldingen geen schande...
1 functie bevat vaak al enkele error-detecters. Dan heb je met het ophalen van je bookmarks al 3 mogelijke 'fouten' bijvoorbeeld...
Omdat het forum zo uitgebreid is kan je best zoveel foutmeldingen hebben :)

Zie trouwens dat er hard wordt gewerkt aan private messages @ react.pagina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

hmmz das idd best handig :)

alleen nog ff weer over de template vraag, gaan er nou best veel templates aankomen als de parser goed gaat werken? of komt dat als iemand van de crew er zin in heeft en dan soms een template erbij :?

ik zou stiekum toch voor zijn om t zoals al vaker in de groep te gooien in /13/14 en dan een paar kandidaten eruit slepen :) (maar daar zijn al zoveel topics over geweest en laat ik jullie zelf wel mee doormodderen, of nie :))

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

of de parser goed gaat werken :?

Die parser draait al maanden, sinds versie 1.3 van React. Ik snap je vraag dus ook amper...

Maar zoals eerder gezegd, *nee*, er zullen iig geen templates door users gebouwd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

nee k had t over de templates :) duh werkt de parser :) anders waren we nou niet hier :)

en jammer :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
We Are Borg schreef op 08 april 2003 @ 21:22:
[...]

Zie trouwens dat er hard wordt gewerkt aan private messages @ react.pagina.nl
:? React.parse.nl bedoel je zeker :) Private messaging heeft er idd in gezeten en komt er binnenkort ook weer aan, alleen zal het op GoT niet aangezet worden. Wel komt er hoogstwaarschijnlijk een 'contact' ding in de GoT-templates waarmee je een gebruiker kan mailen/icq'en/msn'en, maar pin mij hier niet op vast :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jasper op 09-04-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Jasper schreef op 09 April 2003 @ 00:13:
[...]

:? React.parse.nl bedoel je zeker :) Private messaging heeft er idd in gezeten en komt er binnenkort ook weer aan, alleen zal het op GoT niet aangezet worden. Wel komt er hoogstwaarschijnlijk een 'contact' ding in de GoT-templates waarmee je een gebruiker kan mailen/icq'en/msn'en, maar pin mij hier niet op vast :)
Die bedoelde ik ja ;) En weet dat het hier niet gebruikt zal worden, maar zat gewoon eens rond te kijken wat er eigelijk uit staat @ GoT en wat react wel bied.

Zelfs een spellingscontrole :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
We Are Borg schreef op 09 April 2003 @ 08:18:
Zelfs een spellingscontrole :o
Nee daar ben ik tegen, dan zou ik onge-editte posts krijgen. Dat zou een traditie om zeep helpen zijn :D :X

Maar gaaf topic dit. Maar als ik dit zo zie lijkt het me niet echt logisch dat er afgezien van het template wat nu gemaakt wordt om GoT een FP aanblik te geven ooit nog meer templates komen. Lijkt me gewoon de moeite niet waard. (Of het moet vrijwilligerswerk zijn O-) :) )

Hoe zit dat trouwens met de abo's? Die kunnen de FP aanpassen naar hun eigen wensen qua kleurgebruik. Kan ik dan op GoT wel dezelfde kleuren en lettertypen gebruiken of wordt dat statisch?

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-04-2003 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Alfredt schreef op 09 April 2003 @ 08:25:
[...]

Nee daar ben ik tegen, dan zou ik onge-editte posts krijgen. Dat zou een traditie om zeep helpen zijn :D :X
Het is een leuke optie inderdaad, echter geeft het ook een behoorlijke serverload als het aan zou staan. Dat zal dan ook wel de reden zijn dat het op GoT uitstaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Jasper schreef op 09 April 2003 @ 00:13:
[...]

Is't geen idee om deze functie voor crew wel in te schakelen? Handig als je op school zit en geen MSN/ICQ/whatever tot je beschikking hebt, maar toch net ff dat ene berichtje naar je collega zou willen sturen... en me dunkt dat je qua ge/misbruik een crewmember wel enigszins zou moeten kunnen vertrouwen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
HunterPro schreef op 09 April 2003 @ 17:03:
[...]

Is't geen idee om deze functie voor crew wel in te schakelen? Handig als je op school zit en geen MSN/ICQ/whatever tot je beschikking hebt, maar toch net ff dat ene berichtje naar je collega zou willen sturen... en me dunkt dat je qua ge/misbruik een crewmember wel enigszins zou moeten kunnen vertrouwen... :)
Die kunnen toch PMen?

en de mail van GoT is òòk webbased :) Van mij mogen ze hoor maar lijkt me op zich niet erg veel meerwaarde hebben... but who am i :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Alfredt schreef op 09 April 2003 @ 17:07:
en de mail van GoT is òòk webbased :) Van mij mogen ze hoor mar lijkt me op zich niet erg veel meerwaarde hebben... but who am i :?
mailen naar een modje via een interface @ forum lijkt me wel handig voor de gasten die topics openen over een gesloten draad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Wat dat betreft is de crew in hele grote mate van heel veel gemakken voorzien, dus maak je daar maar niet druk om :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-09 17:52
Het is ook mogelijk om React in te zetten via NNTP. NNTP is het News Network Protocol, de standaard voor newsgroups.
Op deze manier kan men via bv. Microsoft Outlook direct naar het forum toe, alsof het een eigen mailbox is. Inclusief posten, lezen en topics starten.
Leuk bedacht hoor _/-\o_

;)

[ Voor 4% gewijzigd door Drogo op 10-04-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Helaas is die feature die je net quote niet door Parse verzonnen, maar door ons aller Elevator(aka ele) O+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1