Zie chem.
Er komt een vervangede template voor de huidige ja, maar aangezien de gebruikers van GoT ongelofelijke zeikerds kunnen zijn (echt waar, hoewel dat gebruikers eigen schijnt te zijn

) zullen we (iig tijdelijk) beide templates aanbieden.

En dat stat los van abo's en dergelijke.
't Zou onzin zijn een nieuwe template te bouwen die niet een stuk beter integreert met de FP ja

Maar ook de slechte conformiteit met de html-standaarden, inefficiente tabel-structuren, verouderde kleurstelling (in de tijd dat GoT deze kleuren heeft is de FP geloof ik al drie keer van design veranderd?), etc etc etc
Nee dus, dat is onbegonnen/teveel werk.
StephanL schreef op 04 april 2003 @ 18:14:
Er zou wel zoiets komen dat users zelf templates konden maken ofzo, of iedergeval dat er meerdere templates kwamen, maar het fijne weet ik er niet van, te lang geleden

Er is vanaf het begin aangegeven dat, hoewel React meerdere templates kan aanbieden, er nooit eigen templates van gebruikers ondersteund zouden (en zullen) gaan worden.
Het idee de GoT-layout beter op de FP af te stemmen speelt echter al heel lang en dat kan niet anders dan een andere template te bouwen

Euh ?
Ik weet niet wat er mis is met de faq's, maar als er bugs inzitten, rapporteer die dan. We hebben niet voor niets
React Bugs en Featurerequests.
Met dien verstande dat de FAQ-
inhoud compleet los van de software staat natuurlijk en dat dat gewoon in LA behandeld kan worden.
[
Voor 8% gewijzigd door
ACM op 05-04-2003 12:44
]