Catch a smile out there!
Ff opera browser pakken, kan je hem zien
[ Voor 44% gewijzigd door Basszje op 04-04-2003 17:20 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
Maar heb je enig idee hoe groot GoT is?
Ik denk dat ze dan wel een paar maanden/jaren mee zoet zijn...
dat is de pricewatch, niet GoT
ehm, tis volgens mij gewoon een kwestie van een andere template oid en je kan topics lezen volgens mijVerwijderd schreef op 04 April 2003 @ 17:19:
Het idee is wel leuk,
Maar heb je enig idee hoe groot GoT is?
Ik denk dat ze dan wel een paar maanden/jaren mee zoet zijn...
Zelf zou je zoiets kunnen maken met de xml van GoT
[ Voor 55% gewijzigd door Erkens op 04-04-2003 17:21 ]
Basszje leest weer met zijn neus, solly
[edit]
Geen goed idee trouwens ,ik kom hier al te veel
[ Voor 25% gewijzigd door Basszje op 04-04-2003 17:21 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
[rml][ Template] PDA[/rml]
Ik geloof dat dit het meest recente topic hierover was:
[rml]chem in "[ Template] PDA"[/rml]
chem schreef op 15 February 2003 @ 23:24:
WAP versie?
Nee, dat is echt een hel om aan de praat te krijgen, laat staan om het aan de praat te houden. WAP is compleet lame, en nog een grotere inconsistente rotzooi dan alle browsers.
iMode wil ik nog wel over nadenken als de nodige specs me bekend zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Compubiter op 04-04-2003 17:21 ]
da's t.net
de vraag betreft GoT
ooit is er eens een lite versie van GoT gemaakt door een mede-tweakers. die was voor PDA's e.d. maar WAP moet in principe ook kunnen. Echter die versieis al lang weer offline.
edit: hoezo 4 keer hezelfde in 1 min. posten
[ Voor 10% gewijzigd door aardbeix15 op 04-04-2003 17:21 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Het is een hel om te scrollen naar categorie, dan nog zoeken naar topic en dan ooknog 10x scrollen oid om de tekst te kunnen lezen
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
Ik maak wel veeeeel gebruik van wap.tweakers.net om de headlines en berichten te checken... zodat ik als ik achter een pc ga zitten meteen naar t.net kan gaan en zonder nog een keer 't bericht te lezen een zinnige reactie kan typen
Het lijkt me idd wel leuk om GoT via WAP te kunnen lezen. Schrijven wordt denk ik een beetje lastig... krijg je vaak van die korte berichten in SMS-taal
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 21:08 ]
Verwijderd
Lijkt me idd nogal sterk, aangezien GoT nog helemaal niet via WAP kanT. van Beek schreef op 04 april 2003 @ 17:39:
Tjah, WAP is natuurlijk niet echt geschikt om zoveel informatie te zoeken. Ik denk ook niet dat er veel mensen via WAP GoTTen...
[edit]
Misschien kan trouwens wel de active-topics gemakkelijk laten zien via wap? Is denk ik snel gemaakt...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 21:10 ]
schrijven is sowiso niet handig anders krijg je sowiso "rare" posts/topics.Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 21:07:
Het lijkt me idd wel leuk om GoT via WAP te kunnen lezen. Schrijven wordt denk ik een beetje lastig... krijg je vaak van die korte berichten in SMS-taal
Lezen zou in principe kunnen, maar als chem zegt dat het een hel is om werkend te krijgen komt het dus niet
Tenzij iemand de xml parsed en omzet naar WML in kleine stukjes, zou het in principe goed mogelijk zijn
Als ik eens tijd heb zal ik er eens naar kijken als niemand anders het dan al gedaan heeft
Daar he'k niet zo'n zin an
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Hmm... anders alleen de active topics of zo? En/of FAQs? Active topics is niet zo veel, dus heb je geen pagesplitters voor nodig, en FAQs zijn niet zo dynamisch als de rest van 't forumchem schreef op 05 April 2003 @ 10:42:
WAP is kut, want WAP is op elke telefoon anders. Voor basis stukjes (beetje tekst, 1 of plaatjes) zal het best leuk zijn, maar als je echt veel content (bv. een forum) wil gan aanbieden moet je je pagesplitters etc. helemaal overhoop gooien.
Daar he'k niet zo'n zin an
FAQ's zou wel erg nutteloos zijn, die worden nu toch ook al niet gelezenVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 12:12:
[...]
Hmm... anders alleen de active topics of zo? En/of FAQs? Active topics is niet zo veel, dus heb je geen pagesplitters voor nodig, en FAQs zijn niet zo dynamisch als de rest van 't forum
Verwijderd
/edit: Laat maar, zie al dat er eerdere thread zijn geweest en tools zoals dees: GoT Tracker versie 2.7!
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 23:43 ]
Hier wil ik nog wel even overheen gaan: WAP is dood. Nog sterker: WAP heeft zelfs nooit geleeft. Dus waarom zou je dit willen maken?chem schreef op 05 april 2003 @ 10:42:
WAP is kut, want WAP is op elke telefoon anders.
Als je nou de pagina geschikt zou maken voor i-mode, dat zou misschien nog ergens over gaan.
Maar zelfs dan, topics passen niet in zo'n telefoontje. De frontpage-berichten kunnen nog net, maar zelfs zonder comments krijg je regelmatig de 'de pagina is te groot en afgekapt' berichten (tenminste, dat was toen ik het ca. een maand geleden eens probeerde met de i-mode telefoon van iemand anders
En mensen die topics gaan posten met zo'n ding, dat slaat al helemaal nergens op. Krijgen we topicstarts in SMS-taal. No thanks
Of komt dat doordat de PDA-stats hier ook bij zitten?
(Hmz, 'Wap, PDA & Print.Tweakers.net')
[ Voor 10% gewijzigd door pven op 06-04-2003 10:00 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
PDA en Print worden iid wel vaak gebruikt, zal daar dus wel aan liggenpven schreef op 06 april 2003 @ 10:00:
Volgens de statistieken leeft WAP toch wel een beetje onder Tweakers:
[afbeelding]
Of komt dat doordat de PDA-stats hier ook bij zitten?
(Hmz, 'Wap, PDA & Print.Tweakers.net')
http://flickr.com/photos/itommy/
mja, ik vond (en vind nog steeds) dat WAP best handig was, het enige is dat het brakke browsers zijn maar ja dat is IE ookWilke schreef op 06 april 2003 @ 00:25:
Hier wil ik nog wel even overheen gaan: WAP is dood. Nog sterker: WAP heeft zelfs nooit geleeft. Dus waarom zou je dit willen maken?
WAP is vooral handig om even mail te checken enzo, en dat soort zaken. Mailen en typen enzo uiteraard niet, daar is een telefoon te beperkt voor.
ehm, volgens mij zijn er meer mensen met een WAP enabled telefoon dan imode of liveAls je nou de pagina geschikt zou maken voor i-mode, dat zou misschien nog ergens over gaan.
helemaal waar, echter hier is eenvoudig omheen te werken, je weet immers wat de max grote isMaar zelfs dan, topics passen niet in zo'n telefoontje. De frontpage-berichten kunnen nog net, maar zelfs zonder comments krijg je regelmatig de 'de pagina is te groot en afgekapt' berichten (tenminste, dat was toen ik het ca. een maand geleden eens probeerde met de i-mode telefoon van iemand anders).
zo'n mogelijkheid moet er idd nooit komenEn mensen die topics gaan posten met zo'n ding, dat slaat al helemaal nergens op. Krijgen we topicstarts in SMS-taal. No thanks
Verwijderd
je bedoeld dat je replies een voor een gaat bekijken ofzo? (ik weet niet wat de max lengte is) zou je de 'site' zo moeten instellen dat je met knoppen naar de volgende en vorige pagina kan lijkt me zo...Erkens schreef op 06 april 2003 @ 11:00:
[...]
helemaal waar, echter hier is eenvoudig omheen te werken, je weet immers wat de max grote is
Daarnaast: Alleen de actieve topics? Wat heb je daar nou weer aan. Dan zie een topic dat je interesseert en dan moet je alsnog achter een PC duiken, kon je dat net zo goed gelijk doen
Met de opkomst van de pda's en pda-like telefoons is een versie die wat soepeler op pda's werkt opzich wel interessant. De template waar cheatah aan gaat werken zou er opzich sowieso al geschikt voor gemaakt kunnen worden (aangezien die browsers daarin ook steeds beter worden).
* Lage resolutie: VEEEEl scrollen
* Prijs: Aangezien WAP over het algemeen nog via een gewone 9.6 kbit verbinding gaat, is het zo traag als stront. En das minder fijn met €0.20 per minuut....
* Je zult gigantisch kleine pagina's moeten maken; de meeste telefoons ondersteunen niet meer dan (ik meende) 20KB per pagina.
Kortom: Het komt er niet, niet alleen omdat WAP 'kut is' enzo, maar ook omdat de praktische realisatie imho niet opweegt tegen de voordelen voor de gebruiker.
hoe zou je dat in hemelsnaam willen doen met je telefoon
bovendien is de verhouding kosten / gebruikers niet echt rendabel gok ik.
ik ben niet voor
Verwijderd
Wellicht dat we -als er een goede versie af is- de boel ook eens proberen om te zetten naar CHTML, maar ik durf niets te beloven. Het is trouwens goed mogelijk dat de standaard versie het al redelijk zal doen op een iMode device. Het moet namelijk ook mogelijk zijn om met bijvoorbeeld Lynx het forum met de 'gewone' template te bezoeken.
WAP is waarschijnlijk out-of-the-question, en CHTML zal geen prioriteit hebben in ieder geval
Dat staat hieroYT-Croc schreef op 05 April 2003 @ 12:42:
nielsonline was er een keer mee bezigalleen weet niet meer waar het staat....
Het werkt alleen niet meer....
Daar zijn toch genoeg alternatieven voor te verzinnen; denk eens aan (Palm-minded
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Daarmee kom jij op GoT?pven schreef op 06 april 2003 @ 17:49:
[...]
Daar zijn toch genoeg alternatieven voor te verzinnen; denk eens aan (Palm-minded) AvantGo of iSilo.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/