Ik heb altijd PHPDev gebruikt, maar heb sinds kort hier een servertje met Apache(2), PHP en MySQL (alle drie de laatste versie) los draaien. Dit werkt allemaal perfect, op 1 ding na. Ik krijg de PHP errors niet te zien van m'n script. Het maakt niet uit wat ik tussen de <?php ?> tags zet, het geeft nooit een error. Ik krijg gewoon geen output van php (dus wit scherm) als er een fout in zit.
Het vreemde is dat dit al het geval was met de standaardconfiguratie, ik heb nu zitten kloten in de php.ini en krijg het nog steeds niet aan. Display_errors staat standaard onder commentaar, dus dan kiest PHP voor 'On' volgens de manual. Ik heb de ; (voor commentaar) weggehaald en er display_errors = On van gemaakt, maar ook dat werkt niet.
Hetzelfde geldt voor error_reporting. Deze stond standaard niet in de php.ini, maar ik heb 'm op E_ALL gezet. Dat werkt niet. Ook E_NOTICE geeft geen goed resultaat. Ik heb het ook met de error_reporting(E_ALL); functie geprobeerd in de scripts zelf, ook dat geeft geen error. Wat kan hier toch fout gaan?
phpinfo(); geeft overigens:
display_errors (local:) Off (master:) Off en
error_reporting 2047 2047
Maar waar ie dat 'off' vandaan haalt?
Het vreemde is dat dit al het geval was met de standaardconfiguratie, ik heb nu zitten kloten in de php.ini en krijg het nog steeds niet aan. Display_errors staat standaard onder commentaar, dus dan kiest PHP voor 'On' volgens de manual. Ik heb de ; (voor commentaar) weggehaald en er display_errors = On van gemaakt, maar ook dat werkt niet.
Hetzelfde geldt voor error_reporting. Deze stond standaard niet in de php.ini, maar ik heb 'm op E_ALL gezet. Dat werkt niet. Ook E_NOTICE geeft geen goed resultaat. Ik heb het ook met de error_reporting(E_ALL); functie geprobeerd in de scripts zelf, ook dat geeft geen error. Wat kan hier toch fout gaan?
phpinfo(); geeft overigens:
display_errors (local:) Off (master:) Off en
error_reporting 2047 2047
Maar waar ie dat 'off' vandaan haalt?