Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!
Of gewoon een beetje zelf knutselen
T plaatje dat bij je kast zit kan je ook een bit modden, zodat t past.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Als je het dan ECHT nodig hebt, mail dan Asus. Ik ben weleens een speciale stekker kwijtgeraakt die bij een Elsa Revelator zat (gestolen, mijn Rev lag in de kast gelukkig maar kabel zat aan pc), heb ze een mailtje gestuurd..... en ze stuurden gewoon een nieuwe op, zonder problemen, zonder moeilijk doen, gewoon "Hier, alstublieft, have a nice day".... ik was verbaast dat dat zo makkelijk ging
Verwijderd
Verwijderd
Dit zit niet bij je case, meestal zit er wel eentje bij maar da's zo'n standaardding dat op bijna geen enkel mobo pastGambitRS schreef op 04 April 2003 @ 16:47:
Een plaatje dat bij je moederbord zit waarmee je een case dichtmaakt? Je hebt toch wel door dat als je je case koopt je die gewoon dicht kan maken ook al stop je er geen moederbord in? En dat als je dus een moederbord hebt en je case niet dichtkan dit waarschijnlijk komt omdat je iets mist dat bij je case hoorde te zitten?
Als je het dan ECHT nodig hebt, mail dan Asus. Ik ben weleens een speciale stekker kwijtgeraakt die bij een Elsa Revelator zat (gestolen, mijn Rev lag in de kast gelukkig maar kabel zat aan pc), heb ze een mailtje gestuurd..... en ze stuurden gewoon een nieuwe op, zonder problemen, zonder moeilijk doen, gewoon "Hier, alstublieft, have a nice day".... ik was verbaast dat dat zo makkelijk gingDus mail Asus en hoop dat ze ook zo vriendelijk zijn.
Sommige kasten hebben in t plaatje minder gaatjes dan t mobo nodig heeft
Soms heb je dus echt een plaatje van je mobo nodig
Lian-Li PC70 met A7V333 bijv.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
(Asus mailen heb ik geprobeerd, wordt niet op gereageerd!)
[ Voor 31% gewijzigd door Syndicaat892 op 04-04-2003 17:56 ]
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:43
Topic starter : je kunt asus inderdaad mailen, maar je kunt hem ook wel zonder in bouwen.
da's toch niet zo moeilijk?
Technical Support
Notebook Hotline: +31-(0)591-668190
Fax: +31-(0)591-666853
E-mail: notebook@asustek.nl (Notebook only)
E-mail: motherboard@asustek.nl (Motherboard only)
E-mail: vga@asustek.nl (VGA only)
WWW: http://www.asus.com.tw/index.htm
FTP: ftp://ftp.asus.com.tw/pub/asus/pub/ASUS
Ik heb oa al geprobeerd om ze via deze weg te mailen maar dat lukt niet echt.....
Als mensen een e-mailadres hebben graag!
Mail een paar computerwinkels of ze nog zo'n plaatje hebben liggen en wat het moet kosten om het naar jou te sturen
Opgelost. Ik houd zovaak van die plaatjes over (en ik pleur ze allemaal weg...)
[ Voor 3% gewijzigd door dreeke op 04-04-2003 22:55 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
ramon_meems@asustek.nlSyndicaat schreef op 04 April 2003 @ 22:52:
ASUS Holland B.V. (Netherlands)
Technical Support
Notebook Hotline: +31-(0)591-668190
Fax: +31-(0)591-666853
E-mail: notebook@asustek.nl (Notebook only)
E-mail: motherboard@asustek.nl (Motherboard only)
E-mail: vga@asustek.nl (VGA only)
WWW: http://www.asus.com.tw/index.htm
FTP: ftp://ftp.asus.com.tw/pub/asus/pub/ASUS
Ik heb oa al geprobeerd om ze via deze weg te mailen maar dat lukt niet echt.....
Als mensen een e-mailadres hebben graag!
heb ik kontakt mee gehad over een bios, en anders, een ander telefoonummer dan dat jezelf schrijft is,
031 591-66-855 Asus Holland, maar men doet niet echt graag naar particulieren zenden, t kan voor jou misschien als service, anders zul je eerst een form in moeten vullen die men na telefoontje toemailt, daarna krijg je een emai met de kosten, daarna moet je de centen overmaken en dan pas wordt t onderdeel je toegezonden.
Verwijderd
Verwijderd
Waar dacht je dat ik werkpsychodweep schreef op 05 April 2003 @ 23:47:
Ik werk in een pcwinkel en daar hebben ze genoeg plaatjes, allerlei soorten, dus gewoon langs in een pcwinkel gaan zoals iemand al hier zei.