Asus a7v333 moederbord dekplaatje

Pagina: 1
Acties:

• Syndicaat892
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-01-2025
Ik heb een A7v333 moederbord 2ehands gekocht, maar helaas was het afdekplaatje pleitte!(Het plaatje waarmee je de case dicht maakt!)Diegene van wie ik het moederbord kocht had het niet meer....en het is helaas geen standaard te krijgen plaatje.
Heeft iemand enige raad waar ik dit misschien nog kan bestellen?
Via de Asus site in ieder geval niet!

Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Even Asus mailen? :)

Of gewoon een beetje zelf knutselen :)
T plaatje dat bij je kast zit kan je ook een bit modden, zodat t past.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Een plaatje dat bij je moederbord zit waarmee je een case dichtmaakt? Je hebt toch wel door dat als je je case koopt je die gewoon dicht kan maken ook al stop je er geen moederbord in? En dat als je dus een moederbord hebt en je case niet dichtkan dit waarschijnlijk komt omdat je iets mist dat bij je case hoorde te zitten?

Als je het dan ECHT nodig hebt, mail dan Asus. Ik ben weleens een speciale stekker kwijtgeraakt die bij een Elsa Revelator zat (gestolen, mijn Rev lag in de kast gelukkig maar kabel zat aan pc), heb ze een mailtje gestuurd..... en ze stuurden gewoon een nieuwe op, zonder problemen, zonder moeilijk doen, gewoon "Hier, alstublieft, have a nice day".... ik was verbaast dat dat zo makkelijk ging :) Dus mail Asus en hoop dat ze ook zo vriendelijk zijn.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

ik heb zo'n mobo thuis, ben nu op't werk, zal es zien watvoor plaatje dat is en hier heb ik nog stapels plaatjes liggen, kan niet zo moeilijk zijn...

Verwijderd

GambitRS schreef op 04 April 2003 @ 16:47:
Een plaatje dat bij je moederbord zit waarmee je een case dichtmaakt? Je hebt toch wel door dat als je je case koopt je die gewoon dicht kan maken ook al stop je er geen moederbord in? En dat als je dus een moederbord hebt en je case niet dichtkan dit waarschijnlijk komt omdat je iets mist dat bij je case hoorde te zitten?

Als je het dan ECHT nodig hebt, mail dan Asus. Ik ben weleens een speciale stekker kwijtgeraakt die bij een Elsa Revelator zat (gestolen, mijn Rev lag in de kast gelukkig maar kabel zat aan pc), heb ze een mailtje gestuurd..... en ze stuurden gewoon een nieuwe op, zonder problemen, zonder moeilijk doen, gewoon "Hier, alstublieft, have a nice day".... ik was verbaast dat dat zo makkelijk ging :) Dus mail Asus en hoop dat ze ook zo vriendelijk zijn.
Dit zit niet bij je case, meestal zit er wel eentje bij maar da's zo'n standaardding dat op bijna geen enkel mobo past

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Als je het plaatje bedoelt wat over je USB/Serial poorten enzo gaat, dan moet dat dus wel bij je case zitten. Als het over een ander plaatje gaat dan weet ik niet waar je het over hebt. Dat plaatje wat ik bedoel past op alle moederborden, omdat ze allemaal de USB/Serial poorten op dezelfde plaats hebben zitten. Handig toch? Nou, het zal wel een industrie standaard zijn :+ Nee, zou je denken? :+ Ja :+

MechWarrior || Monsters Game

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

:+ Nee :+

Sommige kasten hebben in t plaatje minder gaatjes dan t mobo nodig heeft :)
Soms heb je dus echt een plaatje van je mobo nodig :P

Lian-Li PC70 met A7V333 bijv. :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 23:00
De audio aansluitingen van de A7V333 zijn anders dan de "standaard" (horizontaal ipv verticaal). Daardoor passen de standaard I/O shields niet. Normaal zit er zo'n standaard I/O shield bij een kast.

• Syndicaat892
Thanx D-Weaver, ik hoor het graag van je als je er een hebt.Betaal er uiteraard en graag voor!
(Asus mailen heb ik geprobeerd, wordt niet op gereageerd!)

[ Voor 31% gewijzigd door Syndicaat892 op 04-04-2003 17:56 ]

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:28

Maximus

PhD i.o.

ik heb ook een asus mobo maar ik gebruik dat plaatje nooit :)

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:43

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Die asus a7v333 heeft usb2.0 en heeft ander afdekplaatje nodig dan standaard bij de kast, vandaar :)

Topic starter : je kunt asus inderdaad mailen, maar je kunt hem ook wel zonder in bouwen.

Tweakers Discord

• Syndicaat892
Maximus, als je dat plaatje niet gebruikt, zou ik het dan misschien kunnen overnemen? :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58
wat dacht je van gewoon even met asus nederland bellen???
da's toch niet zo moeilijk?

• Syndicaat892
ASUS Holland B.V. (Netherlands)

Technical Support
Notebook Hotline: +31-(0)591-668190
Fax: +31-(0)591-666853
E-mail: notebook@asustek.nl (Notebook only)
E-mail: motherboard@asustek.nl (Motherboard only)
E-mail: vga@asustek.nl (VGA only)
WWW: http://www.asus.com.tw/index.htm
FTP: ftp://ftp.asus.com.tw/pub/asus/pub/ASUS

Ik heb oa al geprobeerd om ze via deze weg te mailen maar dat lukt niet echt.....
Als mensen een e-mailadres hebben graag!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Maak een afbeelding van de achterkant van je mobo en zet het type erbij
Mail een paar computerwinkels of ze nog zo'n plaatje hebben liggen en wat het moet kosten om het naar jou te sturen

Opgelost. Ik houd zovaak van die plaatjes over (en ik pleur ze allemaal weg...)

[ Voor 3% gewijzigd door dreeke op 04-04-2003 22:55 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Mocht je er nog geen hebben mail me maar even dan stuur ik je er 1 op... heb er genoeg.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ga even bij je lokale PC boer langs. Die heeft een doos staan met allerlei plaatjes. Ik moest er laatst eentje hebben voor een Asus P2B. Naar die PC boer gegaan, doos omgekieperd, kwamen er een stel uitvallen. Mocht 'm gratis meenemen. En anders biedt je gewoon € 2.50 ofzo ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-08 16:41
Zijn dat van die plaatjes waar een gameport e.d. stuff op zit?

• Chrizzly
  • Laatst online: 04-07 21:50
Die plaatjes kun je gewoon los kopen. Het lijkt me dat ze die gewoon bij een computerwinkel hebben. Op computerbeurzen zie je ze overal voor ongeveer 2 euro liggen.

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Syndicaat schreef op 04 April 2003 @ 22:52:
ASUS Holland B.V. (Netherlands)

Technical Support
Notebook Hotline: +31-(0)591-668190
Fax: +31-(0)591-666853
E-mail: notebook@asustek.nl (Notebook only)
E-mail: motherboard@asustek.nl (Motherboard only)
E-mail: vga@asustek.nl (VGA only)
WWW: http://www.asus.com.tw/index.htm
FTP: ftp://ftp.asus.com.tw/pub/asus/pub/ASUS

Ik heb oa al geprobeerd om ze via deze weg te mailen maar dat lukt niet echt.....
Als mensen een e-mailadres hebben graag!
ramon_meems@asustek.nl
heb ik kontakt mee gehad over een bios, en anders, een ander telefoonummer dan dat jezelf schrijft is,
031 591-66-855 Asus Holland, maar men doet niet echt graag naar particulieren zenden, t kan voor jou misschien als service, anders zul je eerst een form in moeten vullen die men na telefoontje toemailt, daarna krijg je een emai met de kosten, daarna moet je de centen overmaken en dan pas wordt t onderdeel je toegezonden.

Verwijderd

Ik heb hem ondertussen al een plaatje toegezonden. En als je die dingen los kunt bestellen dan mag je mij uitleggen waar. Ik heb al behoorlijk vaak met bedrijven aan de phone gezeten hierover.

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Ik werk in een pcwinkel en daar hebben ze genoeg plaatjes, allerlei soorten, dus gewoon langs in een pcwinkel gaan zoals iemand al hier zei.

Verwijderd

psychodweep schreef op 05 April 2003 @ 23:47:
Ik werk in een pcwinkel en daar hebben ze genoeg plaatjes, allerlei soorten, dus gewoon langs in een pcwinkel gaan zoals iemand al hier zei.
Waar dacht je dat ik werk :)
Pagina: 1