iiyama 903dt standby 60-80watt :?

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Normaal gesproken zou deze monitor een stanby opname moeten hebben van 5 watt maximaal ofzo lijkt mij.
Nou liep ik net dus te meten en dat ik dus dat mijn monitor van 80 naar uiteindelijk 60watt gaat standby, ook na 15 minuten etc.
IK neem aan dat dit niet gezond is, oke, ik heb er verder geen last van, maar ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en wat het dus eventueel kan zijn, ik neem aan een soort relais wat niet terug valt ofzo :?

Keek net op de site, de standby zou 3w moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Carel op 04-04-2003 16:38 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 08:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Nog nooit van gehoord, meet je niet verkeerd? B)

Verwijderd

WAT is standby?? Wordt dat ding aangestuurd door de power-mode van Windows, of heb je zelf op een knopje gedrukt waarvan je "denkt" dat het standby is?

Ik zou even zeggen: RTFM over welke standby-modussen die bak allemaal heeft. Als je daarna nog steeds zeker weet dat het niet goed is, kan je terecht bij je leverancier of www.iiyama.nl

• Carel
Arggh dat heb ik allang gedaan, en nee ik meet heus niet verkeerd !
Normaal gesroken hoor je een klik als je monitor op standby valt, dus geen signaal krijgt. na nog een aantal seconden zou er volgens mij nog een klik moeten zijn waarop ie dus de echte zuinige stand hoort te springen(dus het scherm etc krijgt geen spanning, alleen printplaatje met het aan-relais en een paar chippies), dit heb ik niet.

Verwijderd

Oki, dan zou ik toch adviseren om je power-saving dingen in je BIOS na te kijken en/of power-saving in Windows. En zo niet; bel/mail IIyama voor meer info.

• Carel
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 11:50:
Oki, dan zou ik toch adviseren om je power-saving dingen in je BIOS na te kijken en/of power-saving in Windows. En zo niet; bel/mail IIyama voor meer info.
:? Het gaat om mijn monitor, in principe heeft mn pc hierbij niks te maken, de monitor moet ook gewoon in de 3watt mode springen als ik niks aansluit. IK heb al een emial gestuurd iiyama, maar krijg nooit antwoord :(
Pagina: 1