[php/mysql]

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Ik heb even gezocht maar vond niets. Ik zit met dit probleempje. Hij moet gewoon braafjes iets tellen, met twee voorwaarden. In php stuwt het mij
Resource id #8
Maar als ik het ding braafjes in mijn console draait krijg ik een mooi getal

code:
1
$relut= mysql_query("SELECT COUNT(*) FROM tabelX WHERE id=$Userid AND seen='false'");

In de console vervan ik $userid door een getal 8)7

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:20

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ten eerste hoort dit in /14, ten tweede: blijkbaar is $Userid dus niet gevuld, en ten derde is het netjes om ook getallen te quoten: id='$userid'.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

* gorgi_19 doet een gok en gooit PHP: Variabelen die van buitenaf komen. *lezen!* weer in de groep.. :+
Prammenhanger schreef op 04 april 2003 @ 16:18:
Ten eerste hoort dit in /14, ten tweede: blijkbaar is $Userid dus niet gevuld, en ten derde is het netjes om ook getallen te quoten: id='$userid'.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Tsja, dit gaat dicht in /14 dus om hun daar alvast werk te besparen hier een slotje :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Toevoeging van gorgi_19:
Hmm.. MySQL vindt dit goed, maar andere databases, zoals Access en SQL Server, gaan hier 'finaal van onderuit'... Oftewel, daar moet je aangeven door middel van single quotes of iets een getal is of niet

Dit topic is gesloten.