12move deleten....

Pagina: 1
Acties:

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 08:39
Ik heb een klus gekregen van een vriend waarbij ik inet goed moest instellen bla bla omdat ut niet goed deed...

De pc waar ut allemaal op gebeurd draait XP (Home of Pro...maar 80% voor Pro :))

ALs ik IE opstart dan krijg ik constand 12Move beeld voorme waarop staat Klikhier om verbinding te maken met 12move...owk leuk en klik er op en gebreurd verder nix.....ik 12move inbel verbinding weghalen en TMFWEB er neer zette....dus geen 12move inbel meer.....nog steeds dat scherm voor me neus. :(

Als ik naar Netwerk locaties ga en daarvia inbel (via TMFWEB dus) dan heb ik wel gewoon verbinding met tmfweb maar als ikd an eer op IE klik dan krijg ik dat klote scherm van 12move er weer voor :(

Dus vraag: Hoe krijg ik die hele 12move sjit van die pc.

PS: ut is een volledig scherm wat ik krijg vna 12move

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

de-installeer de 1-2 move installatie :?, Configuratiescherm > software > 12move weghalen ofzo :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• SoeperKees
JvS schreef op 04 April 2003 @ 15:46:
de-installeer de 1-2 move installatie :?, Configuratiescherm > software > 12move weghalen ofzo :?
Nee al gekeken daar staat nix...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• SoeperKees
wtf? soz meende dat ik ut in I&T gedaan had soz :/

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

SoeperKees schreef op 04 April 2003 @ 15:50:
wtf? soz meende dat ik ut in I&T gedaan had soz :/
Dat had je ook gedaan, en ik heb 'm gemoved :*

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Eigenschappen van IE, verbindingen, 12move verwijderen. Daarna IE weer opnieuw installeren (je hebt de IE versie van 12move geinstalleerd)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• SoeperKees
XceeD schreef op 04 April 2003 @ 15:52:
Eigenschappen van IE, verbindingen, 12move verwijderen. Daarna IE weer opnieuw installeren (je hebt de IE versie van 12move geinstalleerd)
Hoe opnieuw instaleren? van af XP CD?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:09

• SoeperKees
Die pc waar ut op moet heeft een isdn connectie... ergens een fullinstall?

[ Voor 20% gewijzigd door SoeperKees op 05-04-2003 18:01 ]

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

op je winxp cd denk ik ;)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
de signup map wegflikkeren of leegflikkeren in program files/internot explorer. that's it. is mijn ervaring.

lekker agressief he die cd-tjes.

[ Voor 27% gewijzigd door smvs op 05-04-2003 23:38 ]

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 08:15

BrZ

smvs schreef op 05 april 2003 @ 23:36:
de signup map wegflikkeren of leegflikkeren in program files/internot explorer. that's it. is mijn ervaring.

lekker agressief he die cd-tjes.
Klopt, dat werkt... En als je ziet waar ik werk zie je dat ik het kan weten ;)

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Persoonlijk vind ik die cd's van die providers eigenlijk niet kunnen...vaak vernaaien ze je heel je systeem, en vooral mensen die weinig van windows weten komen in de problemen...dat zijn ook de mensen die dat soort cd's het meest gebruiken.
Ik heb het zelf bij een kennis gezien, het vereist wat klooiwerk om het weer weg te krijgen...

* Glacier gebruikt die cd's altijd als onderzetter, behalve de superweb 0800-blabla cd, dat is een collectersitem :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Glacier op 06-04-2003 10:56 ]

Verwijderd

Staat er niks de program files map :?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 11:00:
Staat er niks de program files map :?
Die moet toch juist vervangen worden? :?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 08:15

BrZ

Glacier schreef op 06 April 2003 @ 10:55:
Persoonlijk vind ik die cd's van die providers eigenlijk niet kunnen...vaak vernaaien ze je heel je systeem, en vooral mensen die weinig van windows weten komen in de problemen...dat zijn ook de mensen die dat soort cd's het meest gebruiken.
Ik heb het zelf bij een kennis gezien, het vereist wat klooiwerk om het weer weg te krijgen...

* Glacier gebruikt die cd's altijd als onderzetter, behalve de superweb 0800-blabla cd, dat is een collectersitem :Y)
Hmm.. die superweb cd zou ik ook nog ontvangen, maar ze waren op ofzo :? :P

En die 12move cd laat niet zoveel achter hoor, enkel die signup (die gewoonlijk hoort te verdwijnen nadat je een account hebt aangemaakt) en je titelbalk in IE wordt aangepast, maar dat is ook zo weg te krijgen :P

• SoeperKees
BrZ schreef op 06 April 2003 @ 13:01:
[...]

Hmm.. die superweb cd zou ik ook nog ontvangen, maar ze waren op ofzo :? :P

En die 12move cd laat niet zoveel achter hoor, enkel die signup (die gewoonlijk hoort te verdwijnen nadat je een account hebt aangemaakt) en je titelbalk in IE wordt aangepast, maar dat is ook zo weg te krijgen :P
Das juist ut probleem :) dat hij zich zelf niet verwijderd :( maar goed ik zal ut ff proberen

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

Die reclame cd's zijn erg zwaar FOUT! Het gaat ze d'r gewoon om dat de gebruik er constant aan wordt herrinerd dat Internet Explorer wordt aangeboden door 12move of id. Compuserve is naar mijn mening (op basis van ervaringen hiermee) het ergst!!

Door de verbinding van in dit geval 12move te verwijderen uit verbindingen en door met bv. Tweak XP het logo en de tekst bovenin je browser aan te passen ben je wel van die rommel af. Kijk ook even in je opstarten folder van je startmenu of daar iets dergelijks in staat, dan kun je dat ook verwijderen.

Een versie van IE6 staat wel op zo'n cdtje die ze bij een computertijdschrift meeleveren.

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

Pagina: 1