Ik heb een klus gekregen van een vriend waarbij ik inet goed moest instellen bla bla omdat ut niet goed deed...
De pc waar ut allemaal op gebeurd draait XP (Home of Pro...maar 80% voor Pro
)
ALs ik IE opstart dan krijg ik constand 12Move beeld voorme waarop staat Klikhier om verbinding te maken met 12move...owk leuk en klik er op en gebreurd verder nix.....ik 12move inbel verbinding weghalen en TMFWEB er neer zette....dus geen 12move inbel meer.....nog steeds dat scherm voor me neus.
Als ik naar Netwerk locaties ga en daarvia inbel (via TMFWEB dus) dan heb ik wel gewoon verbinding met tmfweb maar als ikd an eer op IE klik dan krijg ik dat klote scherm van 12move er weer voor
Dus vraag: Hoe krijg ik die hele 12move sjit van die pc.
PS: ut is een volledig scherm wat ik krijg vna 12move
De pc waar ut allemaal op gebeurd draait XP (Home of Pro...maar 80% voor Pro
ALs ik IE opstart dan krijg ik constand 12Move beeld voorme waarop staat Klikhier om verbinding te maken met 12move...owk leuk en klik er op en gebreurd verder nix.....ik 12move inbel verbinding weghalen en TMFWEB er neer zette....dus geen 12move inbel meer.....nog steeds dat scherm voor me neus.
Als ik naar Netwerk locaties ga en daarvia inbel (via TMFWEB dus) dan heb ik wel gewoon verbinding met tmfweb maar als ikd an eer op IE klik dan krijg ik dat klote scherm van 12move er weer voor
Dus vraag: Hoe krijg ik die hele 12move sjit van die pc.
PS: ut is een volledig scherm wat ik krijg vna 12move