Toon posts:

Kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer op start staat er bij mijn HD "no conducter 80 cable installed" Wat houdt dat precies in?

Verwijderd

Dat je waarschijnlijk een standaard IDE kabel tussen je mobo & je ATA 66 HDD hebt hangen. Dit is op te lossen door er een ATA66 flatcable tussen te gooien (deze heeft 80 aders)

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

volgens mij heb je dan een UDMA66 HDD op een USMA66 controller gepropt met een gewone IDE kabel.voor udma66 heb je speciale kabels nodig met 80 adres ipv 40. Misschien kan je je HDD op UDMA33 zetten in de bios totdat je een UDMA66 kabel hebt..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Dat houd in dat je geen 80 aderige kabel aan je harddisk hebt hangen maar een 40 aderige kabel. Als je een a7v moederbord hebt dan is die kabel meegeleverd.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer loopt wel gewoon maar de HD wordt dus niet optimaal benut? Ik weet genoeg en ga morgen even zo een 80 aderige kabel kopen! Thanx voor de replies.

Verwijderd

Op maandag 20 november 2000 19:46 schreef Mischa21 het volgende:
Mijn computer loopt wel gewoon maar de HD wordt dus niet optimaal benut? Ik weet genoeg en ga morgen even zo een 80 aderige kabel kopen! Thanx voor de replies.
Kijk uit met de prijs heb al verschillende prijzen gezien van fl.20 to fl.79 ik denk dat je het gemiddelde moet nemen, neem niet de goedkoopste (mijn mening)
Pagina: 1