Ik ben de een groot forumlier bezig. maar het leek alsof variables niet doorkwamen.
voor de test heb ik dit mini formpje gemaakt en een klein php script op de output te tonen
En idd. de waardes komen niet door. het is op 2 verchillende webservers getest.
1: FreeBSD 5 met nieuwste apache en php mysql
2: phpdev4 (laatste release) op win98
Ik kan de fout niet vinden, iemand van jullie ?
(waarschijnlijk zit ik er al te lang naar te staren)
formulier
PHP
Output HTML
Vreemd he die output, uiteraard heb ik een waarde ingevuld in het input veld. en de hidden field moet sowiezo door doorkomen...
iemand ?
voor de test heb ik dit mini formpje gemaakt en een klein php script op de output te tonen
En idd. de waardes komen niet door. het is op 2 verchillende webservers getest.
1: FreeBSD 5 met nieuwste apache en php mysql
2: phpdev4 (laatste release) op win98
Ik kan de fout niet vinden, iemand van jullie ?
(waarschijnlijk zit ik er al te lang naar te staren)
formulier
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <html> <head> <title>test</title> <LINK HREF="gto.css" REL="STYLESHEET" TYPE="TEXT/CSS"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <body bgcolor="#FFFFFF"> <form method="POST" enctype="multipart/form-data" action="doelopvoeren2.php"> <input type="hidden" name="test" value="TEST"> <input type="text" name="naam"> <input type="submit" value="Aanmaken" name="submit" class="rijDataIn"> <input type="reset" value="Leegmaken" class="rijDataIn"> </form> </body> </html> |
PHP
code:
1
2
3
| <?php echo "Formulier bevatte <br> rang:$rang<br>naam:$naam<br>test:$test"; ?> |
Output HTML
code:
1
| Formulier bevatte <br> rang:<br>naam:<br>test: |
Vreemd he die output, uiteraard heb ik een waarde ingevuld in het input veld. en de hidden field moet sowiezo door doorkomen...
iemand ?
[ Voor 20% gewijzigd door xychix op 04-04-2003 15:31 ]
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad