[RH8+9] NVIDIA drivers weigeren

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 22:52

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik ook al eens gepost voor ongeveer hetzelfde maar toen lag mijn probleem ergens anders, nu kom ik echt niet verder.
Ik heb al even in de search gezocht maar kon nix vinden, ook de FAQ van NVIDIA mocht niet baten... ;(

Wat is het probleem, ik heb Redhat 9 geinstalleerd, met de standaard nv-driver doet mijn GeForc2 MX400 het prima, maar heb ik geen hardware acceleration wat ik wel wil (Tuxracer rulez :P).
Dus geen probleem zou je denken, ff de nieuwe drivers van NVIDIA gedownload het .run bestand uitgevoerd en de drivers werden probleemloos geinstalleerd.
Daarna in XF86Config alles behalve load glx in de Modules-sectie gecomment en nv vervangen door nvidia.
Daarna heb ik de X-server opnieuw opgestart en jawel weer hetzelfde scherm vol met ASCII tekens net als ik al in RH8 had met oudere NVIDIA drivers. Het systeem is dan helemaal gelocked, ik kan niet meer van console wisselen oid, wel werkt ctrl+alt+del nog en kan ik rebooten.

Om te kijken wat er fout gaat start ik op met de redhat-cd in rescue modus en heb het logfile geopend, maar wat is het vreemde, hier staat nergens een error!
Het bestand eindigd met:

Succesfully changed mode to AGP4X
Changing display mode to 1024x768

en voor de rest is het bestand leeg.

Iemand ook maar enig idee wat ik kan proberen? Ik heb zelf al wat bios-opties in- en uitgeschakeld op mijn nForce2 moederbord, maar tot nu toe heeft nog niets geholpen.
Ik heb btw ook al geprobeerd om te starten met mijn processor en mem op standaard snelheden en voltages, maar dat heeft ook niet geholpen... :/

[ Voor 5% gewijzigd door --MeAngry-- op 04-04-2003 15:11 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Het grote 'me nVidia drivers doent nie!' topic
Kopieer je post even in bovengenoemde draad. Voor NVIDIA video driver vragen is er een speciaal groot topic. :)

Dit topic is gesloten.