Toon posts:

[win95] offertemaker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ppl!

Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie freeware programmatje waarmee ik een beetje simpele bonnetjes kan maken bestaande uit een tabel met eerst prijzen, dan kortingen en een totaal, computerberekend. Ik vind het nl een beetje overbodig om hiervoor een complete office licentie te kopen, en wordpad kan het niet helemaal :P
Heb net wel openoffice writer geprobeerd, maar dat vind ik niet echt fijn werken..

Heeft iemand een andere bruikbare suggestie?

Edit: wat ik voorgat: het is voor een vrij oud pctje met windows 95 erop...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 14:56 ]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:58

Sport_Life

Solvitur ambulando

welke office suit heb je geprobeerd ?

* Sport_Life moet beter lezen B)

Maar dr is ergens een vrij bekende gratis te downloaden office pakket, weet alleen de naam niet meer...

[ Voor 76% gewijzigd door Sport_Life op 04-04-2003 14:57 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 15:26
Dus je zoekt een spreadsheet? Dan kun je inderdaad OpenOffice gebruiken, nl. OpenOffice.org Calc. Overal op internet zijn sjablonen te vinden die zowel in Excel als in Calc werken.

Wel zie ik tot mijn schrik dat Calc na laden maar liefst een kleine 48 MB aan geheugen inneemt (tegen de helft voor Excel (XP)).

[ Voor 27% gewijzigd door pinockio op 04-04-2003 15:04 ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat lijkt em dus een beetje het probleem: openoffice werkt wel aardig hier thuis, maar vraag me af of het op die win95bak ook een beetje vooruit wil komen..

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 15:26
Je weet het alleen als je het uitprobeert :P

Alleen zegt "win95" niet veel, dat draait evt. ook op een P4. Ik neem aan dat het een Pentium-1 met ca. 16 MB is? Dan gewoon wat extra EDO-RAM erin stoppen, dat is zeker goedkoper dan Office XP. Met 64 MB (4x16) kom je er wel. Kost nog geen 40 Euro incl. verzendkosten, zie http://www.tweakers.net/pricewatch/3294

P.S. Makkelijker kan ik het je toch niet maken???

Anders koop je maar een nieuwe PC zou ik zeggen :Y)

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

adbsmall.exe is precies het progje dat je zoekt, zoek maar op via www.google.nl
Pagina: 1