Toon posts:

Externe 2,5" HD bezhuizing werkt niet op NF7-S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een Transcend 2,5" HD Enclosure gekocht samen met een Fujitsu 2,5" 30GB HD.
Probleem is dat op m'n Abit NF7-S(Nvidia Nforce2) hij niet wil werken, het apparaat vliegt er na een halve seconde uit bij het schrijven(write ledje van apparaat blijft rood branden), ook op een nieuw gebouwd systeem van het werk met ook een NF7-S idem dito, lezen doet ie overigens wel goed en snel.
Op een Abit BE7(Intel 845PE) en MSI 648 Max(SiS 648) werkt het zaakje wel zonder enig probleem op USB 2.0
Iemand een idee of de Nforce2 wat probleempjes heeft met USB(2.0)??

PS.
Drivers voor het apparaat zijn niet nodig, XP herkent alles zelf

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 14:36 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:58

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Niet dat je er veel aan hebt , maar een Nforce2 heeft iig geen probleem met een USB2.0 apparaat, dat werkt (bij mij) goed.

Ik heb zel feen conceptronics USB2.0 2.5" HD , zal deze ook eens ff aan de Nforce2 hangen van het weekend (ik heb dus geen NF7-S , maar wel een NForce2 op m'n mobo).

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Koffie schreef op 04 April 2003 @ 17:05:
Niet dat je er veel aan hebt , maar een Nforce2 heeft iig geen probleem met een USB2.0 apparaat, dat werkt (bij mij) goed.

Ik heb zel feen conceptronics USB2.0 2.5" HD , zal deze ook eens ff aan de Nforce2 hangen van het weekend (ik heb dus geen NF7-S , maar wel een NForce2 op m'n mobo).
Wat voor bord heb je, misschien Asus A7N8X? Dan ga ik em daar iig even op testen

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:58

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nope , een FN41 (beter bekend als de Shuttle SN41G2) , maar bevat dus wel een Nforce2 ;)
Zal van het weekend ff testen voor je.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, moet ik op het werk ook maar es testen dan, verkopen die dingen gelukkig ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Kickje :)
Pagina: 1