Toon posts:

.ace files password kraken..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik kon het niet zo één twee drie vier vijf vinden in de databeest, dus sorry als het al eerder gesteld is. In ieder geval is me vraag of het mogelijk is om .ace files te unzippen die password beveiligd zijn. Ik ben één van de zeldzame mensen die zelf ook echt winace gebruikt ipv winzip, en natuurlijk kan ik passwords weer niet onthouwen...}:O |:(

Dus is er een mogelijkheid?....

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als het een ace file is van een websiteje (leuk geript spelletje) dan zal het moeilijk worden, die gebruiken vaak lange urls o.i.d. als password en dat lukt niet snel met een crack die gewoon alle combi's probeert, als het een kort wachtwoord is heb je kans met zo n progie, maar heb geen idee of die er zijn voor ace

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Er is een mogelijkheid, met een cracker, dan moet je dictionary's downloaden, en dan gaat 'ie alles proberen, maar het zal vast wel een url zijn en daar doe je ongeveer een jaar over ofzo >:) Ikke mazzel hebben gehad dat mijn Ghost Image geaced was met 1 woord: KUT

• r00tie
Op maandag 20 november 2000 19:32 schreef r00tie het volgende:
Er is een mogelijkheid, met een cracker, dan moet je dictionary's downloaden, en dan gaat 'ie alles proberen, maar het zal vast wel een url zijn en daar doe je ongeveer een jaar over ofzo >:) Ikke mazzel hebben gehad dat mijn Ghost Image geaced was met 1 woord: KUT
edit:

Unknown was me voor :'(

Verwijderd

Ongetwijfeld, maar als je meer dan 3 tekens gebruikt kon het weleens heeeeeeeel lang gaan duren.
zeg 26 kleine letters, 26 hoofdletters, 10 cijfers, 38 speciale tekens (komt mooi uit), dan zijn er dus per teken 100 mogelijkheden, en dat wordt 100*100*100*100... - veel mogelijkheden om te testen >:)

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
edit:

Unknown was me voor
sorry 8-)

• r00tie
I.P.V. Edit knop de Quote knop ingedrukt................>:)

• r00tie
Op maandag 20 november 2000 19:34 schreef Unknown het volgende:

[..]
sorry 8-)
No Problemos pik :7

Verwijderd

Topicstarter
'KUT' was het in ieder geval niet :)

Ik heb dus echt geen id wat voor pass ik gebruikt heb. Normaal gebruik ik altijd de twee zelfde (die ik nu dus niet ga vertellen :P) maar dat heb ik ditmaal niet gedaan. Buiten probeer proggies moet er toch ook nog een andere optie zijn lijkt mij? Dat password staat ERGENS opgeslagen in de file....

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 19:59

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

probeer het eens bij gathering.tweakers.net/showtopic/69882 (search for %ace% :'() Staat de link naar de ace password cracker. Is wel een trial geloof ik, maar daar zijn manieren voor ;)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
thanx!
Pagina: 1