Toon posts:

[WinNT WS] hier een domainserver van maken? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Shit de topictitel is niet goed vergeten aan te passen kaniemand dat wijzigen excuses hiervoor !

Net als vorige week weer een onenigheideje met de leraar.

Wie geeft het antwoord...

Van een windows nt workstation kan je een volledige domeinserver maken .
En dit op een nette en officiële microsoft manier zonder extra dingen aan te schaffen.

Waar of niet waar.

Volgens de leraar is het waar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 12:43 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

"Vraagje" is inderdaad wat kort door de bocht, toch maar een titeledit :+
nette en officiële microsoft manier
Er zijn wat registersleutels waar je wat mee kan doen (ben even de precieze keys vergeten). Maar dat was ten eerste niet bepaald effectief en ten twede toch niet helemaal volgens de licentie (vwb. aantallen gebruikers etc). Dit is wel vaker voorgekomen hier op GoT, maar ik kan het nu even niet vinden, loop de search even goed door :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Officieel is het niet mogelijk. met wat technisch vernuft wel.

Verwijderd

wat bedoel je met domainserver? een pdc of bdc? dat gaat je niet lukken (iig niet zonder shit) je kan er idd wel de een nt server van maken, maar dat is absoluut geen "nette officiele" ms manier :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 16:54 ]

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 15:17
Probeer met je workstation cd maar eens een wins server te installeren >:)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

je mist bestanden die op de ws niet staan en server wel heeft, andersom kan wel (server->workstation)
je leraar leeft in een droomwereldje :D

[ Voor 19% gewijzigd door PipoDeClown op 04-04-2003 17:01 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Ik denk dat de leraar verwijst naar de huidige serie workstation & server van Windows 2000. Daar kan je inderdaad WEL van het een de ander maken, mits je enkele dingetjes aanpast in de unattend.txt (voor de automatische installatie).

Zie ook: http://www.ntfaq.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=13856 (2 seconden Google!!!)
Pagina: 1