Toon posts:

Rare Pagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
VIP-internet
Heb al geruim een jaar of anderhalf last van hun...
Telkens als ik een webpagina oproep die niet bestaat krijg is hun pagina te zien ipv een foutmelding.. Nu is het zo erg dat als ik een bestaande webpagina open de niet een tevoorschijnkomt met je juiste pagina maar dat van Blixem/vipinternet.

Hoe kom ik hier vanaf????
Heb temp temperoly internetfiles en cookies allemaal verwijdert en nog werkt het niet..... :(
Bij blixem/vipinternet helpen ze me niet...

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 19:59

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ad-Aware al geprobeerd?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Gebruik je een proxy? Zo ja, dan ligt die misschien een beetje overhoop, dus zet 'm eens uit in je settings.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
dit kan ik vinden bij ???? Internet Options......Connections......... LAN SETTINGS...... het enigste wat er aangevinkt is is automatically detect settings...

Heb ook ff Ad-Aware 6 gedownload.... en mijn schijf laten scannen..
Resultaat:
niets gevonden... heb ook alregcleaner geprobeerd...

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 12:07:
VIP-internet
Heb al geruim een jaar of anderhalf last van hun...
Telkens als ik een webpagina oproep die niet bestaat krijg is hun pagina te zien ipv een foutmelding.. Nu is het zo erg dat als ik een bestaande webpagina open de niet een tevoorschijnkomt met je juiste pagina maar dat van Blixem/vipinternet.

Hoe kom ik hier vanaf????
Heb temp temperoly internetfiles en cookies allemaal verwijdert en nog werkt het niet..... :(
Bij blixem/vipinternet helpen ze me niet...
Blixem internet staat wel bekend als een domeinkaper. Voor alle domeinen die ze hebben maken ze een A record aan naar een of andere algemene website.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 09:24
if all else fails, Format c: and try again..

I want to live forever, so far.. so good.

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:28

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Spybot Search & Destroy vindt meer dan Ad-Aware.. ik ben nu 100% overgestapt naar deze eerste, werkt perfect. Ik dit soort geintjes (hetzelfde als lop.com) worden gedetecteerd en verwijderd.

http://security.kolla.de/

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Dan staat VIP-internet ingesteld als standaard-zoekpagina in IE, ipv msn.com, als ik me niet vergis.
Is het niet te vinden in de instellingen van IE, of in de registerinstellingen van IE?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:51
==> SA

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je hebt waarschijnlijk vip.nl ingevuld als zoekdomein. Tabblad dns onder tcp/ip

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1