[nero] Reset occured, branden mislukt

Pagina: 1
Acties:

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 20:30
Ik heb sinds gister een probleem, ik wilde cd's gaan branden, de eerste twee cd's gingen foutloos, toen de volgende kreeg ik op ongeveer 90% een reset occured error, en stopte hij. cd onbruikbaar. daarna nog een x geprobeerd, ditmaal op een cd rw, zelfde verhaal.
1 van de eerste twee cd's opnieuw proberen te branden. zelfde fout.
ik heb niks met de instellingen veranderd.

logfile staat online voor wie daar iets wijs uit kan maken:
http://home.hccnet.nl/je.hendriks/nero.txt

hoe los ik dit probleem op? ik heb al op de site van nero gezocht, de foutmelding staat niet eens op hun site. ik kom hem hier op got 1x tegen, maar word niet echt geantwoord.

“An elephant is a mouse with an operating system”

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik heb het ook gehad. Heel vaag probleem. Ik kan met een brander (16X Plex) in mijn P4 systeem niet branden; dan komt de foutmelding. Maar die doet het wél in m'n PIII systeem!
En andersom: In dat P4 systeem doet een Plex 48x het feilloos!

Het lijkt me dus niet liggen aan slijtage (anders zou het in beide systemen slecht werken), maar aan iets van data overdracht ofzo. Toch heb ik daar niks in kunnen vinden. DMA staat aan neem ik aan?

Misschien kun je de brander nog flashen naar nieuwere firmware?

Idd mateloos irritante foutmelding, zeker omdat Nero de fout niet lijkt te kennen via hun site.

Doen andere brandprogjes hun werk wel goed?

Probeer eens een nieuwere/andere brander in je systeem en die je nu hebt in een andere bak. Ik ben er uit gekomen door trial and error (in hoeverre je hier van ergens uitkomen kunt spreken dan...)

Succes! :)

Verwijderd

k heb dat 1x gehad, toen deed ik me DVD speler (zelfde IDE kabel toen nog) dicht met een cd er in, dat vond me fikker niet zo leuk :'(
cd verneukt met de zelfde error :o

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik had dit probleem met mn DVD brander (Sony DRX-500UL) maar het ging na verloop van tijd steeds erger worden tot ie vorige week helemaal geen zin meer had om DVDs te branden of CDs, teruggestuurd dus en krijg een nieuwe.