Toon posts:

Hercules Fortissimo III en Roger Wilco

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop onlangs een nieuwe audiokaart meer bepaald een hercules Fortissimo III (nieuwste drivers geïnstalleerd). Mijn systeem is een AMD 2000XP op windows 2K prof..

Gisteren installeerde ik roger wilco en de eerste maal lukte alles perfect ik kon alles goed horen en kon zelf ook spreken.

Een tweede maal dat ik het wilde starten krijg ik het eerste beeld maar het blokkeert en krijg de melding dat dit programma niet reageert. Ik probeer het nogmaals en het gaat nog niet. Daarom herinstalleer ik het progje eens. Echter bij de eerste opstart terug het zelfde. Het prog reageert niet. Dan eens nagekeken in de readme en de hercules staat wel niet tussen het lijstje, maar ik veronderstel dat dit zo is omdat het een nieuwe kaart is.

Het heb wel een router op mijn systeem staan met firewall. Zou het daarmee iets kunnen te maken hebben dat de router progje op dergelijke wijze blokkeert of is er een gans andere reden???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 11:54:Het heb wel een router op mijn systeem staan met firewall. Zou het daarmee iets kunnen te maken hebben dat de router progje op dergelijke wijze blokkeert of is er een gans andere reden???
probeer het :?