Toon posts:

Explorer 3.0: alleen simpele sites?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem: hier in huis hebben wij 1 oude pentium 1. Daar staat op dit moment IE 3.0 op en met die versie kan heleboel sites niet mee bekijken(kan alleen naar hele simpele sites). Nu wilde ik m updaten, maar hij geeft elke keer een foutmelding aan( dat ie geen verbinding kan maken o.i.d.) Maar de verbinding is prima(adsl)
Weten jullie hoe dit zit? Kan die oude pentium geen hogere versie van IE aan?
thx

Verwijderd

Waarschijnlijk probeert het update programma verbinding te maken met een lokatie die niet meer bestaat (IE3.0 is nou niet echt gloednieuw meer). Probeer een losse Installfile voor 5.0 of hoger te downloaden van Microsoft en probeer die dan eens te installeren.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 16:30
Mozilla ;)

Ehm, heb je geen leuke install cd van je adsl verbinding ofzo? Daar wil nog wel een IE 5 of 6 opstaan :)

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:01

Tcq

Als je IE 5.5 Sp2 wilt hebben kan je die Hier downloaden, microsoft heeft 'm weggehaald van hun website :(

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 11:54:
Ik zit met het volgende probleem: hier in huis hebben wij 1 oude pentium 1. Daar staat op dit moment IE 3.0 op en met die versie kan heleboel sites niet mee bekijken(kan alleen naar hele simpele sites). Nu wilde ik m updaten, maar hij geeft elke keer een foutmelding aan( dat ie geen verbinding kan maken o.i.d.) Maar de verbinding is prima(adsl)
Weten jullie hoe dit zit? Kan die oude pentium geen hogere versie van IE aan?
thx
zelfs op een 486 kan ik ie 5.5 draaien :P

de reden dat bij ie3 veel sites het niet goed doen komt omdat bjina alle sites minstens een 4.0 browser nodig hebben ;)

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
mmm nou voor een oude pentium 1 zou ik eerder Phoenix aanraden, zal een stuk sneller zijn ;)

http://www.mozilla.org/projects/phoenix/

een simpele website die met iedere browser te bekijken is, zelfs textbrowsers :p

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:51

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Voor zo'n computer zou ik eerder voor een wat minder 'logge' browser gaan. IE5.5 of 6 wordt wel redelijk zwaar (Ook als je niet internet!) Ga voor phoenix of opera zou ik zo zeggen. Ik heb hier zelf een citrix <100 MHz met 16Mb intern + win98SE en zodra Opera opgestart is draait het als een trein. Dat kan ik van IE niet echt zeggen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb geen cd gekregen van DEmon. Ben nu die ie 5.5 aan het downloaden. Wel groot trouwens 51,4 MB !! als dat niet werkt, gaan we phoenix proberen....
iig alvast bedankt allemaal _/-\o_ (alleen waarom is mijn icoontje links weg??)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 12:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 12:11:
(alleen waarom is mijn icoontje links weg??)
Missing icons continued

Preciezer:
Kees schreef op 03 April 2003 @ 13:30:
Door een foutje zijn een aantal usericons verdwenen.

Ik gebruik rsync om de scripts op alle servers hetzelfde te laten zijn, maar door een directory die fout stond ging hij daar files uit verwijderen. Ondanks dat ik hem asap afkapte zijn er toch nog een paar usericons verdwenen, je zult dus het opnieuw moeten uploaden.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 22:05 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je kan niet upgraden van 3 naar 5 volgens mij, want ik meen me te herinneren dat ik het wel eens heb geprobeerd maar dat IE 3 de setup van 5 al niet eens snapt :/

Aangezien IE toch niet echt ' snel' is zou ik eerst maar een andere browser proberen ...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
IE 5.5 kan wel. Alleen is het een kriem om die te downloaden als je dus een enorm oude explorer hebt ;)

Ik zet altijd gewoon IESETUP.EXE op een diskette, en run die op de "doelPC". Dan gaat die verder wel downen en installeren. Zo hoef je niet met een antieke IE trachten te internetten. Overigens is IE3.0 nog wel enigszins te doen, IE2 zuigt pas (default NT4)

Je kan ook IE4 vanaf een Win95 OSR2.5 CD slurpen en die verder updaten

http://download.microsoft...NT42KMeXP/nl/ie6setup.exe voor de setup van IE5.5, sp1, want SP2 hebben ze eraf gepleurd
Pagina: 1