[WIN XP]Printer installeert niet

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58
Iedere keer als ik mijn nieuwe brother printer wil installeren krijg ik de melding:"U heeft niet de rechten om de printerinstellingen te wijzingen neem contact op met de systeembeheerder."

Maar ik ben systeem beheerder, en zelfs ingelogd als systeembeheerder...
ik heb alles al geprobeerd andere drivers de nieuwste drivers, maar het lijkt mij dat ik iets in WIN XP over het hoofd zie |:( maar wat... :?

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 16:30
Alle nieuwste hotfixes erop staan? mischien dat dat het probleem is...

• 911GT2
Allemaal al geprobeerd....ik denk echt dat ergens in xp een beveiliging zit...maar da's raar want mijn oude printer kon ik wel zo installeren

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ingelogged als systeembeheer?

OK?

Allemaal leuk maar je moet dus wel lid zijn van de Administrator groep. Maar dat lijkt me logisch, echter is dit niet uit je verhaal op te maken :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• 911GT2
DeMoN schreef op 04 April 2003 @ 12:01:
Ingelogged als systeembeheer?

OK?

Allemaal leuk maar je moet dus wel lid zijn van de Administrator groep. Maar dat lijkt me logisch, echter is dit niet uit je verhaal op te maken :)
Euh ik weet niet of ik daar deel van uit maak...maar ik heb hem geinstalleerd (de pc dan) en ik vind nergens iets over een administrator groep... :S

als je me verteld zal ik kijken of dat het is, maar voor nu heb ik nog geen idee waar ik het moet zoeken...

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kan je niet inloggen als administrator?

PS: dat van die administrator groep, dat kan je in users/passwords zien in configuratie scherm.

[ Voor 56% gewijzigd door Sumuhtsop op 04-04-2003 12:07 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

911GT2 schreef op 04 April 2003 @ 12:04:
[...]

Euh ik weet niet of ik daar deel van uit maak...maar ik heb hem geinstalleerd (de pc dan) en ik vind nergens iets over een administrator groep... :S

als je me verteld zal ik kijken of dat het is, maar voor nu heb ik nog geen idee waar ik het moet zoeken...
Gewoon naar configuratie scherm gaan en type wijzigen kiezen voor het betreffende account.

Maar als jij al vanuit dit account geen printer kan installeren kan je dit ook al vergeten.

Je moet dus even als

Administrator

inloggen.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• 911GT2
Ik ben als administrator ingelogd!! Dat is het gekke nou juist.... :S

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

911GT2 schreef op 04 April 2003 @ 12:38:
Ik ben als administrator ingelogd!! Dat is het gekke nou juist.... :S
Kijk, dit is al duidelijker dan als je zegt dat je ingelogged bent als systeem beheerder.. dan heb ik ook zoiets van :?

Maar goed, kijk nu eens of je bij het user beheer kan komen.

• 911GT2
Daar kan ik inkomen...
ik neem aan dat je gewoon bedoeld daar waar je user aanmaakt verwijderd en aanpast toch?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

911GT2 schreef op 04 April 2003 @ 13:14:
Daar kan ik inkomen...
ik neem aan dat je gewoon bedoeld daar waar je user aanmaakt verwijderd en aanpast toch?
idd, daar kan je kiezen voor type wijzigen ofzo, en hem dan lid maken van de Administrators :)

• 911GT2
Ja en daar staat dus dat ik hardware en software mag installeren en wijzigen... :?

Verwijderd

Misschien heb je gerommeld in je `services`. Had ik nml. ook een keer (XP) nadat ik wat services had uitgeschakeld (o.a. print spooling e.d.).
loop ze even langs!

bom

• 911GT2
Waar vind ik dat....?

Verwijderd

Onder Administrative Tools vind je dat

• 911GT2
jajaja en waar staan die? want ik heb gewoon een nederlands XP... :?

Verwijderd

of onder start > control panel > services.
Mischien makkelijker aangezien je het niet kan vinden.

• 911GT2
Nee ook die kloppen allemaal hoor... :?

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
start > configuratiescherm > systeembeheerd > services dus ;)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

kun je niet met de rechtermuisknop op die setup.exe (of iets) "installeren als" kiezen?

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 08:27
in je configuratiescherm staat icoon van "systeembeheer"of "administrative tools"

en kijk daar onder eens bij computerbeheer

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 08:27
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 15:05:
kun je niet met de rechtermuisknop op die setup.exe (of iets) "installeren als" kiezen?
moet je wel "shift" inhouden...

Verwijderd

Verwijderd

DarkRider schreef op 04 April 2003 @ 15:07:
[...]

moet je wel "shift" inhouden...
psies
Pagina: 1