Toon posts:

anti inlog script/proggie mbt divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:(
Dag allen,

Ik heb een probleem. Wanneer ik rustig een divx-je aan het kijken ben vergeet ik dat windows 2000 na 15 minuten automatisch de screensaver aanzet. Met 1 beweging met de muis is de screensaver weg. Maar ik moet me dan weer opnieuw aanmelden door ctrl+alt+del te gebruiken en mijn gebruikersnaam en password in te typen. In het begin onthoud ik wel dat ik om de 15 min de muis moet bewegen. Maar als de film echt spannend wordt denk ik daar niet meer aan. Ik ben dus op zoek naar een scriptje/programmaatje dat om de b.v. 10 min. een actie uitvoert, zodat het lijkt alsof ik mijn muis beweeg of op een willekeurige toets druk. Het mag ook een ander proggie zijn. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen.

p.s. Ik kan zelf niet aan de instellingen zitten het is nl. een bedrijfspolicy en de admin. regelt de tijdsduur en de bedrijfsscreensaver. Ik moet dus iets anders verzinnen.

Alvast bedankt!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:18

Brazza

Byte me!

Klinkt lullig misschien dan maar gewoon gaan werken ipv divx-je kijken :+
Je kan misschien ook Lokaal inloggen en niet op het domein.

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
http://download.com.com/3000-2347-1713092.html?tag=lst-0-1

Een newbie met zo'n verhaal en nog niet UTFS gedaan 8)7

[ Voor 105% gewijzigd door eNaSnI op 04-04-2003 11:58 ]

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Verwijderd

lol dat mensen daadwerkelijk zoiets nodig hebben... overigens zou die bedrijfspolicy beter divx kunnen verbieden :)

Verwijderd

autoclicker 1.3 te vinden op www.versiontracker.com
kijk daar eens naar.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je nuttige tip Tony_montana.

En tegen de rest wil zeggen: Waarom nemen jullie de moeite om uberhaupt te reageren op mijn posting als jullie niets toevoegen en alleen maar kritiek leveren!!! Wellicht een manier om je frustratie kwijt te raken...

Verwijderd

Mathijshk,

Ze bekijken het vanuit het bedrijf gezien, lijkt me logisch dat het raar overkomt wanneer je lekker op je werk DivX gat kijken, indien na werktijd, ok geen probleem.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

decramy

root@birdie:~#

In de DivXplaya van divx.com zelf, zit ook een optie disable screensaver... Maby heb je daar wat aan??? :?

En inderdaad, werken is beter :+

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben gelijk als je zegt dat ik zou moeten werken. Dat doe ik overdag. 's Avonds gebruik ik mijn laptop zo nu en dan om hem aan te sluiten op mijn tv en er een filmpje mee te kijken. Dat werkt prima.

Bedankt voor de tips die ik nu steeds meer binnenkrijg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 12:27:
En tegen de rest wil zeggen: Waarom nemen jullie de moeite om uberhaupt te reageren op mijn posting als jullie niets toevoegen en alleen maar kritiek leveren!!! Wellicht een manier om je frustratie kwijt te raken...
het interesseert me niks dat je divx bekijkt op het werk (aan mijn gemiddelde posts per dag blijkt ook niet dat ik het druk heb ofzo)... wat me gewoon verbaasd, is dat er zo'n proggie bestaat...

Verwijderd

Topicstarter
Thanx iis5_rulez. Het bestaat dus echt. Nog even testen. Maar volgens mij werkt de tip van tony montana.

Je kunt nl. zelf de interval instelen wanneer de muis een "click" geeft.

super!!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!
Het is al wel vaker gevraagd hier op GoT, je hebt al wat leuke tips, maar je zou eventueel de search kunnen gebruiken in SA om wat extra tips te krijgen. Omdat het om een los programmaatje gaat verplaats ik je vraag ook Windows Operated Systems --> Software Algemeen :)

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 04-04-2003 13:09 . Reden: smiley even afmaken :) ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Super bedankt!!!!

• eNaSnI
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 12:27:
Bedankt voor je nuttige tip Tony_montana.

Je wordt bedankt :X (zeker niet op die link geklikt :( )

[ Voor 5% gewijzigd door eNaSnI op 04-04-2003 16:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ENaSnI.

Ik zal wat voorzichtiger zijn met mijn uitspraken!

• eNaSnI
  • Niet online
Excuses aanvaart ;)

Pagina: 1