Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

ut via winroute

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dit niet aan de gang, wil iemand mij vertellen hoe ik precies de portmappings moet maken en welke? ik heb al wat geprobeerd, maar weet niet precies hoe dit gaat met winroute 4.0 pro
Ik moet ook een ut server kunnen draaien op de clients.

tweakers is the best

Verwijderd

Als je winroute gebruikt hoef je helemaal nix in te stellen als je op internet wil UT'en...

Als je achter je NATrouter een server wil draaien moet je volgens mij poort 7777 mappen

Verwijderd

Topicstarter
Waarom doet ie het niet dan bij mij? Ik kan alle servers zien, alleen als ik wil connecten dan zegt ie connection failed. rara hoe kan dit.....
help!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

[domme opmerking]
Misschien heb je patch 432 of hoger niet? ;) Die heb je de laatste tijd nodig om te kunnen connecten, omdat de meeste servers 436 draaien
[/domme opmerking]

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Portmappen via een linux bak is me wel gelukt, maar je kon dan toch van buiten(internet) die server (die dus op een client in het lan draaide) niet bereiken omdat de server het ip van de bak waar ie op draait "bind" (bijv 192.x.x.x in het lan).

dat heb ik helaas nog niet kunnen veranderen

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

als je UT wilt spelen hoef je in winroute (pro) niks bijzonders in te stellen.

Als je op je LAN een UT-server wilt draaien waar andere i-netters ook op moeten spelen dan moet je poort 7777 en 7778 mappen in winroute

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

Topicstarter
euhm, oeps. die domme opmerking. euhm. Ik heb nog steeds de eerste versie, nooit gepatched. wil niet, ik heb de originele cd niet. Is er ook een manier om te patchen zonder dat je de originele cd hebt??? Daar zal het dan wel aan liggen. als ik dus een server vindt die dezleflde versie heeft als mij kan ut wel? strax moek die cd nog kopen ook... :-((

• blouweKip
MAR: werkt dat bij jouw dan, en zien mensen jouw server dan ook op internet?

Verwijderd

Killer-b: KOPEN! Had je GVD al veel eerder moeten doen|:(... nu isŽtie te koop voor iets van 25 piek...

blouweKip, ik weer niet veel van Linux, maar als de poorten ge-mapped zijn moet het lukken. Als de UT machine meerdere netwerkkaarten heeft dan moet je even in UT aangeven welke kaartŽie moet gebruiken. Als je de server start met ucc kun je met de parameter multihome. Zie ook http://unreal.epicgames.com/utServers.htm

• blouweKip
Mn locale bak heeft niet meerdere netwrek interfaces, hij moet alleen met een ip binden van een andere bak in het netwerk (de internet<-->lan server).

Ik zal eens ff kijken of dat multihome ook werkt als je een ip van een andere server wilt gebruiken

Verwijderd

Voor UT-server moet je de poorten 7777-7780 open hebben staan
Nog niet zelf uit kunnen proberen omdat ik nog geen kabelinternet heb maar hij moet het doen zo

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Hier heb ik vreemde grdrag van UT servers pingen. Ik weet dat het meestal ports 61000-65500 neemt voor pingen, maar er klopt iets niet.

Ga ik in GameSpy UT servers checken/pingen. Dat gaat goed tot ca. 49% en ineens schiet ie voorbij. De rest wordt overgeslagen!

Ga ik nog een keer controleren, schiet het nu in zijn geheel voorbij. Alles is niet gecontroleerd! Allemaal 9999.
Het pingen van HL en Q3A servers gaat geheel probleemloos!!!!

Wat nog gekker is, dat na een tijdje wachten ik wel kan controleren. Maar ook dat weigert na paar honderd UT servers pingen. Weer 9999, dus overgeslagen. Moet ik weer wachten totdat er weer 'toestemming' is.
Ik heb gevoel dat het tijdelijk geblokkeerd is.

Ik heb ATGuard en WinRoute Pro. Er is niks portmapped. Normaal werkt UT prima.
Server is Win98SE bak. Als werkpc is Win2000 bak. Alles werkt perfect. Maar dit is enige rare gedrag. (ping-probleem in UT game gebeurt precies hetzelfde als in Gamespy, stopt ook na paar honderd servers en is ineens geblokkeerd voor een kleine tijd)

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Bij winroute pro 4.1 hoeft je niks in te stellen, althans voor gewoon spelen, als server weet ik niet, mijn upload is te laag om dat te doen.
Versie 4.0 moet je wel port 7777 mappen (udp of tcp, weet ik niet meer, maar kun je gewoon nalezen op de site van UT of in de readme).

Fakir

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat leest iedereen toch braaf elkaars posts ;)

klik mij of niet.

Ik had het ook even geprobeerd alleen kreeg ik wat problemen met het vinden van servers..ik ga het ooit nog een keer met de standaard ics proberen..zie meer info hier, hier en als je geen Rupert heet ook nog daar.
Pagina: 1