[Phoenix] Cookies, zoals Ik wil;

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
nou zit er in phoenix een popup stopper, en de mogenlijkheid om cookies te blokken.

Nou wil ik voor een paar sites opgeven dat ik cookies van ze wil (tweakers, ABN, etc), en de rest wil ik automatisch blocken.

Ik kom er niet echt uit hoe ik phoenix dan moet instellen, ik heb nu dat ie bij elk cookie vraagt of ik hem wil. Ik wil dus een soort lijst van wat mag, en de rest wordt geblocked.

specs

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

Zet je cookies-file op read only?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
gladiool schreef op 04 April 2003 @ 11:07:
nou zit er in phoenix een popup stopper, en de mogenlijkheid om cookies te blokken.

Nou wil ik voor een paar sites opgeven dat ik cookies van ze wil (tweakers, ABN, etc), en de rest wil ik automatisch blocken.

Ik kom er niet echt uit hoe ik phoenix dan moet instellen, ik heb nu dat ie bij elk cookie vraagt of ik hem wil. Ik wil dus een soort lijst van wat mag, en de rest wordt geblocked.
Of ik snap je verhaal niet, maar dan is het toch goed hoe je het nu doet?? Je kiest voor bv dan de ABN en tweakers "allow" en als je geen cookie wilt kies je voor "deny"

Ik heb hem zo ingesteld, alleen cokies van de originele site, en dat tie moet vragen of hij een cookie mag plaatsen. Werkt perfect.. Wel even aanvinken dat tie het moet onthouden voor de volgende keer, want anders blijft tie het steeds weer vragen.. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Br@m op 04-04-2003 11:36 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
aja, maar als ik nu naar bijvoorbeeld cnn.com ga, dan gaat ie vragen of ik cookies van die site wil., Ik wil dat ie gewoon alles blocked, behalve de sites die ik aangegeven heb. Anders loop je continu bij elke site waar je komt cookies te accepteren of op reject te zetten.

specs