[case] Sweex evaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 22:06

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

Topicstarter
Ik kom in de "budget" serie toch regelmatig de naam Sweex tegen...
Ik zelf heb een Usb Hubje van Sweex, en die doet wat hij moet doen.

Maar wat zijn jullie ervaringen met sweex kasten.
overgens kwam ik deze kast tegen

http://www.ropla.com/product.asp?pId=187

ik vind 'm zo op het eerste gezicht wel mooi, ik heb alleen nog geen
gegevens kunnen vinden in de PriceWatch... iemand die weet waar ik
deze kast kan vinden?

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald_stage op 04-04-2003 10:57 . Reden: shit typo in de topic titel.. ik kan hem niet aanpassen iemand die het wel kan... graag Bvd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-03 17:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Hmmzzz. die heb ik pas besteld bij www.hardwareconcurrent.nl, alleen is het dan van het merk AMS (Staat ook in de pricewatch voor ong 70 euro).

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 11:31

bruto

Druktemaker.

Die kast heb een maatje van mij, en voldoet prima.
Stil en vooral die leds aan de voorkant zien er leuk uit (rond de bays).
Zeker geen bagger kast, maar redelijk solide.
Voor de rest, tsjah tis geen chieftec/antec spul wat gewoon uberstevig is.

The more you know, the more you know you don't know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63982

Op zich leuke kasten in de budget reeks, je kan ze op verschillende plaatsen halen zoals in Veghel, Breda of Roermond. Ook kun je ze bestellen via internet shops (zoek maar eens op de XENON kastjes van SWEEX in de pricewatch, deze winkels hebben vaak de hele lijn van kastjes). Het nadeel blijft wel warmte productie omdat de kast van staal is en niet van aluminium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-04 15:33
Ik heb hier ook een sweex kast stana, uit de Xenon serie (incl raampje en Led-fan). Ik vind het een fijne kast hoor, hij is niet te duur, incl Power Supply. Bovendien is ie heel niet zwaar ofzo, dit komt omdat het staal niet al te dik is uitgevoerd.

Enig nadeel is wel dat als je meerdere kanten van de kast eraf trekt tijdens het assembleren dat hij een beetje instabiel wordt. Als je hier ff rekening mee houdt is er echter niks aan het handje.

Ik ben er iig tevreden over.

(Denk er alleen wel aan: alle waar naar zijn geld, Ok tot op zekere hoogte, maar een topmodel is het niet, maar aboluut geen rommel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 13:55

glashio

C64 > AMIGA > PC

Ik heb op netgamez een 'Sweex Webcam' gekocht voor 12 Pleuro.. geen Geld.. en uitstekende beeldkwaliteit... achter op de doos staat dan ook .. Designed in The Netherlands :)

[ Voor 4% gewijzigd door glashio op 04-04-2003 11:14 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Pas op met die kast, je hebt er namelijk 2 soorten van deze. De één die geïmporteerd wordt door Ropla en je hebt de CF-2029B die geïmporteerd worden door Technacom. Die van Ropla zij een soort replica's ook een stuk lichter en voeding die erin zit is gewoon waardeloos. Die van Technacom zijn een stukje duurder maar ook sterker en een betere voeding en Fan erin. :)

[ Voor 6% gewijzigd door htol op 04-04-2003 11:26 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51111

sweex maakt maakt zelf helemaal niets die kasten van hun komen bij easytech vandaan zo'n taiwanees bedrijf ofzo en dit zijn nog maar de oudere serie kasten de nieuwere zijn wel degelijk te vergelijken met de antec's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:24

timovd

Voorsprong door techniek

Alu versie
Let op: deze is verkrijgbaar met aan de achterkant 2x80mm en 1x12mm

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.ropla.com/product.asp?pId=195
ik heb gisteren deze gekocht, best leuk kastje, was 50 euro met voeding en een fan met ledjes erin.
Heb hier een stuk of 4 sweex/safeway kasten gehad en ze waren op zich best goed, voor systemen die je 1 keer in elkaar zet, en er dan niet in blijft bouwen.

Als ik een high end systeem in elkaar zet (met dikke Athlon erin, of een dual bakkie) dan hang ik die toch liever in een chieftec oid, omdat ik er vaak in loop te klooien, en dan is een super solide kast toch wel wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Over het algemeen zijn goedkope cases wel okay, het enige nadeel is soms dat ze niet zo netjes zijn afgewerkt dus wat scherpe randjes ofzo. Ook zijn ze soms nogal instabiel maar dat maakt opzich niet zoveel uit als je alles in je case goed vast schroeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik maak zelf computer en koop ze via een leverancier die sweex kasten en zijn echt heel goedkoop maar wel lekker om mee te bouwen.

Je ziet het er wel vanaf, maar ik zet toch een Asus J-Panel in een 5,25 slot met een Asus moederbord en dan gaat het nog wel. De kasten beginnen bij de prijs van 29 euro dus dat is niet slecht.

Ik vind het wel jammer dat ze vaak alleen van die grootte hebben en dat ze niet echt stevig zijn.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage

Ronald_stage

Topicstarter
Ik heb zaterdag zo'n XenonXg gehaald, ff een Neon d'r bij geplaatst...
moet nog ff kutten om de front kopteleffon aante sluiten (op een Apogee deluxe)
maar voor de rest wel tevreden... :-)

en nog ff mijn DVD en Cd/RW zilver spuiten.. :-) dus we hebben weer wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik heb laatst een sweex miditower voor een kennis gekocht bij "het onderdelenhuis" voor een bedrag van rond de 50 euro. De zijpanelen vond ik niet erg stevig, maar het was niet voor iemand die veel veranderd in zijn systeem en hij staat onder het bureau. Inbouwen was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Joppie4ever schreef op 07 April 2003 @ 17:22:
Ik heb laatst een sweex miditower voor een kennis gekocht bij "het onderdelenhuis" voor een bedrag van rond de 50 euro. De zijpanelen vond ik niet erg stevig, maar het was niet voor iemand die veel veranderd in zijn systeem en hij staat onder het bureau. Inbouwen was geen probleem.
Die zijpanelen zijn inderdaad niet bepaald het sterkste punt van die cases (durf te wedden dat je er zo doorheen slaat met een scherp voorwerp).
Maar de kasten worden wel steeds beter. Dat merkte ik wel bij het inbouwen van mijn cellie 1700. Die zit in een nieuwe kast. Heb hier ook nog een oude staan met een P100 erin, en dat is echt brak van de binnenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-04 14:52

megaleo

Special member

Ik heb die kast ook. 8)In het blauw dan! Echt een prima ding(check sig). Ziet er gewoon erg gaaf uit.
Ik heb hem trouwens ook met raampie erin. Kwou er binnenkort nog van alles in gaan modden (lcd, colorfans enz.) Leuk wel!! :P
Hier komt hij dus oorspronkelijk vandaan.

[ Voor 3% gewijzigd door megaleo op 07-04-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage

Ronald_stage

Topicstarter
die link doet helemaal niets bij mij... :-(

enne ja het is wel een leuk klus kastje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-04 14:52

megaleo

Special member

Ronald_stage schreef op 08 april 2003 @ 10:32:
die link doet helemaal niets bij mij... :-(

enne ja het is wel een leuk klus kastje
Probeer later nog maar eens. Hier bij mij doet ie het nu ook niet. Gisteren nog wel dus server daar ligt er ff uit misschien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12-2024
mja kheb eens even alle kastjes daar bekeken maar kvind eigenlijk alleen deze wel mooi, degene die jij noemde idd...

Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/AE000010.JPG

verder lijken het mij voor het merendeel allemaal budgetkastjes, maar degene hierboven vind ik idd wel netjes
alleen hadden ze van mij die gaatjes onderaan weg mogen laten en de 3,5 inch bays naar links mogen schuiven, en de interfacedingetjes (die sound enzo) ff weg mogen laten

[ Voor 23% gewijzigd door eelcoo op 08-04-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82585

Kut muis van hun, oplaadbare draadloze optisch kreng. Dat kutding laadde niet op. Ik (als elektromonteur) mijn eigen kennis maar eens gebruikt, en ding opengeschroefd. Wat zag dat er el cheapo uit. Wat een rommel, goedkoper maken kan niet. En idd geen echte sweex printen erin enzo, wat taiwanese zooi.
Maaruh, ik wat met soldeerbout gestookt, ledje omgedraaid, wat smd-weerstanden van waarde veranderd en nu doet ie het wel.
Wat was het probleem? ledje zat verkeerd om erin, dus zoop de accu's leeg zonder gebruikt te worden. Spanningen, die ook het ledje benut werden gesperd, dus opladen zal dan ook nie gaan! hehe
Kut sweex, en support helemaal waardeloos. Enige Faq die er is, is dat je batterijen in moet doen en ps/2 connector aan moet sluiten. BLAAARRGHH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Anoniem: 82585 schreef op 08 April 2003 @ 21:22:
*** muis van hun, oplaadbare draadloze optisch kreng. Dat ***ding laadde niet op. Ik (als elektromonteur) mijn eigen kennis maar eens gebruikt, en ding opengeschroefd. Wat zag dat er el cheapo uit. Wat een rommel, goedkoper maken kan niet. En idd geen echte sweex printen erin enzo, wat taiwanese zooi.
Maaruh, ik wat met soldeerbout gestookt, ledje omgedraaid, wat smd-weerstanden van waarde veranderd en nu doet ie het wel.
Wat was het probleem? ledje zat verkeerd om erin, dus zoop de accu's leeg zonder gebruikt te worden. Spanningen, die ook het ledje benut werden gesperd, dus opladen zal dan ook nie gaan! hehe
*** sweex, en support helemaal waardeloos. Enige Faq die er is, is dat je batterijen in moet doen en ps/2 connector aan moet sluiten. BLAAARRGHH...
Tja, ietsjes minder met lichaamsdelen gooien is op zich niet zo erg.

Maar die kasten zijn echt wel wat beter geworden.
Ik heb net geprobeerd om het frontpanel eruit te slopen, dat lukte niet zo makkelijk als bij mijn oude cases, de stevigheid van die dingen is er echt goed op vooruit gegaan (was bezig met de binnenkant los te maken, maar dat lukte dus niet, want het zat gewoon vast).
Maarja, een tweaker wil het toch loshebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KurriKlown
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-03 13:50

KurriKlown

-MCL-

Terw_Dan schreef op 04 April 2003 @ 11:51:
http://www.ropla.com/product.asp?pId=195
ik heb gisteren deze gekocht, best leuk kastje, was 50 euro met voeding en een fan met ledjes erin.
Ik heb de XS versie een paar weken geleden gekocht. Redelijk afgewerkt, niet al teveel scherpe randjes, maar wel wat wankel (front-, side- en top panel zijn eraf, dus misschien is dat het wel 8)7 ). De PSU viel me heel erg mee eigenlijk voor die prijs; 300W, +3,3V 28A, +5V 30A, +12V 15A, -5V 0,3A, -12V 0,8A, +5vsb 2A. CP: 180W. Da's in ieder geval op de 3,3, 5 en 12A lijnen een stuk beter dan wat ik nu heb (niet qua totale Voltage, maar dat zegt niet zoveel). 2x USB en headphones/mic aansluitingen aan de voorkant en een zak schroefjes :) Ik heb er nog geen spijt van gekregen.

Ik heb geen sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-03 17:41

evaarties

Powerball @ 12.582

evaarties schreef op 04 April 2003 @ 10:58:
Hmmzzz. die heb ik pas besteld bij www.hardwareconcurrent.nl, alleen is het dan van het merk AMS (Staat ook in de pricewatch voor ong 70 euro).
Heb hem nu ook binnen en ik kan zeggen dat het een superkastje is. Metalen kast, dus goed stevig.. weegt ong. 10kg. Er zat 1 fan in, is uitbreidbaar naar minstens 3 (meer kan ook maar dan moet je zelf gaten boren in de wand voor luchttoevoer).

Verder glimt hij onwijs mooi :).

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage

Ronald_stage

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 08 April 2003 @ 21:53:
[...]

Tja, ietsjes minder met lichaamsdelen gooien is op zich niet zo erg.
Thnx voor het aanbrengen van die ***

maar any way - Dit topic begint met [case] en niet met [mouse] laten we
het daar bij houden...
maar is er iemand die al crea bea bezig is geweest met de Xenon (XG/SG/BG)

En toevallig iemand die er een Apogee in heeft gebouwd
ik zit nog een beetje met de aansluitingen op dat moederbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ronald_stage schreef op 09 April 2003 @ 11:27:
[...]

Thnx voor het aanbrengen van die ***

maar any way - Dit topic begint met [case] en niet met [mouse] laten we
het daar bij houden...
maar is er iemand die al crea bea bezig is geweest met de Xenon (XG/SG/BG)

En toevallig iemand die er een Apogee in heeft gebouwd
ik zit nog een beetje met de aansluitingen op dat moederbord...
Valt het uit elkaar slopen van dat ding onder crea bezig zijn?
heb die ledfan en frontpanel eruit gesloopt, de voedingfan loopt nu op 7 volt even als de sidepanel fan :)

[edit]
fan loopt op 5 volt in de sidepanel.

[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 09-04-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68230

Heeft iemand een plaatje hoe die Xenon er van binnen uitziet? Heeft dat ding wel netjes 2 zijpanelen? Hoeveel interne 3.5" gaten heeft dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Anoniem: 68230 schreef op 15 April 2003 @ 11:18:
Heeft iemand een plaatje hoe die Xenon er van binnen uitziet? Heeft dat ding wel netjes 2 zijpanelen? Hoeveel interne 3.5" gaten heeft dat ding?
ding heeft in totaal 8 3.5" bays, waarvan er dan 2 extern gebruikt kunnen worden.
Ik kan er even geen foto van maken, want de kast ligt onder de cds :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80323

dus 6 intern? perfect! ik ga hem bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 09:19

Allardie

AT..

ik heb zo;n cl4 kastje gekocht laatst. op zich werken ze best goed, probleem is alleen dat randjes scherp zijn (vingers open gehaald) en dat ze natuurlijk minder functies/handigheidjes hebben als duurdere kast, zoals mobo tray en rails voor drives. Ik ben ook wel beetje verwend met chieftec kast nu.

Ik vond wel het systeem voor het vastzetten van pci kaarten etc heel matig, zit met een snelsluitsysteem ofzo, maar echt goed vast kreeg ik ze er niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Dat kun je verwachten he voor die prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51111

hou er rekening mee dat er een k*t voeding inzit die dingen gaan als je geluk hebt zeker wel 6 maanden mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Anoniem: 51111 schreef op 15 april 2003 @ 13:00:
hou er rekening mee dat er een k*t voeding inzit die dingen gaan als je geluk hebt zeker wel 6 maanden mee :P
Zo slecht zijn die voedingen ook weer niet.
Heb hier een aantal systemen staan die al een jaar ofzo draaien op die voeding, en dat gaat allemaal goed hoor.

Maarja, de duurdere voedingen zijn wel wat beter natuurlijk.
Allardie schreef op 15 april 2003 @ 12:57:
ik heb zo;n cl4 kastje gekocht laatst. op zich werken ze best goed, probleem is alleen dat randjes scherp zijn (vingers open gehaald) en dat ze natuurlijk minder functies/handigheidjes hebben als duurdere kast, zoals mobo tray en rails voor drives. Ik ben ook wel beetje verwend met chieftec kast nu.

Ik vond wel het systeem voor het vastzetten van pci kaarten etc heel matig, zit met een snelsluitsysteem ofzo, maar echt goed vast kreeg ik ze er niet mee.
Dat snelsluit systeem zuigt, je moet ze ook gewoon vastschroeven, dat werkt een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

nou, de onderste HD-bay kan je alleen gebruiken als je de interne speaker weghaalt (ja ik heb er ook een). Hij is wel lekker ruim, ik heb verder weinig te klagen. Minpuntje is wel dat mijn MP3speler (Duex) niet in de front-USB aansluiting past vanwege de 'glasplaat'. Ik heb wel de voeding vervangen door een stille q-tec.

kijk ook ff dit oude topic door;
zwart design kast, welk merk?

prijzen (had ik toch al op hardwareinfo gepost);
http://www.etelcom.nl/com...rentid=35&price=75&mode=C
75 euro

http://www.dimension.nl
85 euro

http://www.pclcomputers.nl/login.asp (helemaal onderaan bij 'kast')
89 euro +35 euro voor de transparante zijkant

http://is41.introweb.nl/c...6043061e+NL/products/4191
89 euro

http://www.fascom.nl/artId1924.htm
109 euro - +35 euro als je de transparante zijkant wilt

Hij was ook te koop bij www.crazyhans.nl, daar stond hij zelfs met transparant zijpaneel en neon inside opgesteld, volgens mij was hij daar 99 euro
Al deze winkels zijn er in Rotterdam (muv. Salland), sommigen ook in andere plaatsen..

ow trouwens, een mod-ideetje (heb het zelf nog niet gedaan);
je kan die 'glasplaat' aan de voorkant verwijderen door de 6 schroeven los te halen. Dan kan je er, een andere kleur frontje op doen
moet je wel ff die glasplaat overtrekken op een groot stuk karton/papier in de kleur die je wilt... Ok, dit is niet echt van toepassing op de geheel zwarte kast, maar bij de zilveren versie kan het volgens mij best leuk staan.

edit:
die van mij heeft helemaal geen snelsluit systeem voor de pci sloten, heb er iig nix van gemerkt
En de enige scherpe randjes die er nog zijn, dat zijn er 2 bij een horizontaal plaatje tussen de 5.25" ruimtes. Verder is alles netjes afgerond, alleen kan dat daar niet, anders gaan de de cd-rom spelers verder uit elkaar staan!

[ Voor 11% gewijzigd door schaduw op 15-04-2003 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KurriKlown
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-03 13:50

KurriKlown

-MCL-

Anoniem: 68230 schreef op 15 April 2003 @ 11:18:
Ja er zitten gewoon 2 zijpanelen aan.
Hier zijn enkele slechte plaatjes van de zijkant, zonder fan en bovenkant (cheap webcam, sorry):
Afbeeldingslocatie: http://kurriklown.homestead.com/files/Ti4200/Sweex-kast_zijkant1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://kurriklown.homestead.com/files/Ti4200/Sweex-kast_zijkantC.jpg
Hopelijk kunnen jullie er iets mee ;)

Ik heb geen sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72373

Hoeveel casfans kunnen er in een xenonkast???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 10:34
evaarties schreef op 09 April 2003 @ 09:00:
[...]

Heb hem nu ook binnen en ik kan zeggen dat het een superkastje is. Metalen kast, dus goed stevig.. weegt ong. 10kg. Er zat 1 fan in, is uitbreidbaar naar minstens 3 (meer kan ook maar dan moet je zelf gaten boren in de wand voor luchttoevoer).

Verder glimt hij onwijs mooi :).
;)

[ Voor 93% gewijzigd door spokje op 03-05-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59451

Hier hebben wij twee Sweex CL4 P4 kasten. Goed stevig, twee front usb, veel ruimte voor extra hd's en heel veel plaatsen om extra casefans te zetten. Om er een systeempje in te bouwen gaat ook heel makkelijk en snel zonder al te veel moeite. Ook handig is dat snelsluitsysteem voor de pci en agp kaartjes. De kaartjes krijg je dan niet zomaar meer los. >:) Op de computerbeurs gekocht vorige week voor 39 euro. Daar stond die Crystal ook by the way voor 50 eurootjes.
Verder heb ik hier ook nog een CX4 P4. Ook een prima stevig kastje waarin ik al veel heb lopen rommelen en dat ding voldoet prima als goed kastje.

Dus Sweex kasten zijn naar mijn mening prima budgetkasten. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 59451 op 04-05-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59451

Terw_Dan schreef op 15 april 2003 @ 13:05:
[...]

Dat snelsluit systeem zuigt, je moet ze ook gewoon vastschroeven, dat werkt een stuk beter.
Hier werkt dat snelsluit systeem prima hoor. Ze zitten bij mij in allebei de kasten net zo vast als dat je ze met schroefjes vastdraait. :)
Pagina: 1