Toon posts:

windows XP bewaard geen wijzigingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alle wijzigingen in XP professional zoals, aanpassen beeldscherminstelling, printerinstellingen worden niet bewaard.
Wel als ik inlog als administrator.
Wanneer ik inlog als een andere gebruiker met administrator rechten worden de instellingen niet bewaard, ook niet in applicaties.
Graag een reactie

TX

Verwijderd

Wat denk je zelf ?

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
zeg dan niks!

[ontopic] heb je misschien een soort goback software geinstaleerd? of een recovery programma? en wanneer bewaart ie niet? bij opnieuw opstarten of gelijk als je het probeert te veranderen

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Zo werkt Windows XP (en eerdere versies) gewoon, andere gebruikers, andere instellingen (ook in programma's). Maakt niks uit of je nu administrator bent of niet.

[ Voor 47% gewijzigd door Ruzor op 04-04-2003 11:14 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Hebbie een losstaande XP-bak??

Log in al Admin; ga naar \%SYSTEMROOT%\Documents and Settings\USER_NAME
Kan je in ieder geval het start-menu enzo aanpassen.

• DarkSilence
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

DarkSilence

W3designer.nl

waarnschijnlijk wijzig jij instellingen die voor gebruikers alleen gelden. Windows slaat profielen op met instellingen van gebruikers wallpapers desktop icoontjes etc.
Kijk maar eens in C:\Documents and Settings\ daar staaan alle gebruikers met hun instellingen op geslagen.
C:\Documents and Settings\All Users in deze map worden instellingen opgeslagen die voor alle gebruikers gelden.

W3designer.nl

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:36

Reptile209

- gers -

Als je NTFS gebruikt, kijk dan eens of de profielmappen (zie post van DarkSilence) steeds in ieder geval Read en Change permissies *voor de betreffende gebruiker* hebben. Of, indien je roaming profiles gebruikt, hetzelfde voor de netwerkshare waar ze op staan.
Volgens mij heb je de hele profiel-dir alleen toegankelijk gemaakt voor Administrator (en dus niet voor andere admin-accounts, laat staan users)

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1