Toon posts:

unreal tournament via winroute

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krgij het niet voor elkaar dit te laten werken. Alleen via heat.net werkt het. Ik kan alle server zein, maar niet connecten "connection failed"
Ik moet dus een aantal port mappings maken, maar hoe moet dit precies? Ik weet het ongeveer, maar krijg het nog niet aan de praat. Ik moet ook een ut server kunnen draaien. Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe dit precies moet.

tweakers is the best

Verwijderd

Ik geloof dat Ut volgens een bepaalde poort werkt ergens in het 7000 bereik, je kunt dit terugvinden in één van de *.ini's... misschien moet je die poort even aangeven in WinRoute..

Succes.

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:11

Dark

who tweaked the light?

hier vindt je alles over servertje opzetten
http://www.planetunreal.com/TheAdminPage/

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
port(s) mappen zou niet nodig moeten zijn. het werkt hier iig prima zonder een port te mappen.
enige probleem is met z'n 2 of meer-en tegelijk de servers browsen/kiezen, maar dat kan je oplossen door eerst de ene op een server te laten inloggen en daarna pas de 2e persoon servers te laten dl-en. zal wel komen omdat de server-browser-poort niet dynamisch is (in-game ports wel)

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Portmappen moet WEL.
Als je een sever op je client draait, dan moet je de poorten (UDP) 7777 en 7778 door mappen naar je client's IP.

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]