Ik heb gezien dat veel mensen problemen hebben met texturen, ik dus ook. Heb de search gebruikt maar nix gevonden
Ik werk met 3d studio max 5 en wil een wapen met textures aankleden. Allemaal leuk en aardig als je het van de zijkant bekijkt.

Maar zodra je van bovenaf kijkt, ziet het er behoorlijk verneukt uit.

Het blijkt dat dit op is te lossen met Uv Unwrap. Ik heb daar tutorials voor gelezen en snapte er de ballen van
IS het nu zo moeilijk gewoon een uitslag te maken van een object
De search werdt ik ook niet veel wijzer van, geen plugins voor 3dsmax5.. Dan maar eens de help bestanden van 3dsmax5 bekeken. Stond wel wat in, maar daar stond alleen in hoe je de uitslag op je object kan plaatsen... Mja moet je wel weten hoe je dat ding maakt 
Als iemand een goede tutorial weet die stap voor stap uitlegt hoe en wat zou ik heel blij zijn
Ik werk met 3d studio max 5 en wil een wapen met textures aankleden. Allemaal leuk en aardig als je het van de zijkant bekijkt.

Maar zodra je van bovenaf kijkt, ziet het er behoorlijk verneukt uit.

Het blijkt dat dit op is te lossen met Uv Unwrap. Ik heb daar tutorials voor gelezen en snapte er de ballen van
Als iemand een goede tutorial weet die stap voor stap uitlegt hoe en wat zou ik heel blij zijn