Freelancer werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb het al aardig wat gespeeld, maar nu is me Radeon 9700pro stuk gegaan en heb ik die voor RMA opgestuurd.

Het probleem wil nu dat sinds ik ervoor in de plaats een Geforce 2 MX heb zitten hij niet meer wil draaien.
Dat wil zeggen, ik load een save en dan vliegt ie er bijna meteen na loaden eruit. Net zoiets alsof je alt+tab doet, want je hoort nog wel geluid en Freelancer is nog in het geheugen geladen, maar terug schakelen kan niet meer.

Ik draai Win XP met DX 9.0a en heb met Detenator 28.32, 40.72 en 43.45 het geprobeerd. Echter niks werkt tot nu toe.

Ook Hardware Accelaratie een stap trug levert niks op. :'(
Vind het wel een tof spel en baal dus nu nog meer dat me kaart stuk is. :'(

Verwijderd

Detonators wel echt geuninstalled voor je nieuwe instaleerde? anders een detonator destroyer gebruiken. als dat nog niet werkt en je met andere spellen geen problemen hebt, even Freelancer reinstallen

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hiro Shima, de Radeon 9700pro gebruiken niet de deto's ;)
Magoed, idd even goed kijken of de catalyst drivers goed zijn verwijderd, ook in het register ;)

Edit:
O, je reageert op het "Ik draai Win XP met DX 9.0a en heb met Detenator 28.32, 40.72 en 43.45 het geprobeerd. Echter niks werkt tot nu toe." :+
Heeft verder weinig met goed de post lezen te maken, meer met op welke manier je de post leest :P

[ Voor 46% gewijzigd door White Dust op 04-04-2003 11:41 ]

• Vincentio
  • Niet online
Alles is inderdaad goed verwijderd en een reinstall van Freelancer liep ook op niets uit.

Ik heb even de trial gedownload om te kijken wat die doet en ook die crasht.

Verwijderd

White Dust schreef op 04 April 2003 @ 11:24:
Hiro Shima, de Radeon 9700pro gebruiken niet de deto's ;)
Magoed, idd even goed kijken of de catalyst drivers goed zijn verwijderd, ook in het register ;)
Hij had een 9700, nu een Geforce 2 mx ;)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:28
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 11:36:
[...]

Hij had een 9700, nu een Geforce 2 mx ;)
Uhm ja ? Dat zegt hij toch ... maar je hebt al wel de nieuwste detonators van Nvidia geinstalleerd ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

White Dust schreef op 04 April 2003 @ 11:24:
White Dust wijzigde dit bericht 04-04-2003 11:41 (46%)
;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 12:31 ]

• Vincentio
  • Niet online
Alle drivers die erop geweest zijn, zijn goed weggehaald en nu draait de 43.45 (de allernieuwste dus) wel stabiel. Ik zal zo wel even UT2k3 proberen, maar ik denk wel dat die wel werkt.

Ok, die werkt dus ook niet, dus ik begin te vermoeden dat Dx 9.0a niet met de Detenator drivers overweg kan.

[ Voor 24% gewijzigd door Vincentio op 04-04-2003 12:12 ]

Verwijderd

kan je misschien ook met een OpenGL engine proberen? Quake3, SOF2, MOH, HL/CS?
dan weet je zeker of het aan DirectX ligt

of probeer UT2K3 in OpenGL mode te draaien

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 12:34 ]

• Vincentio
  • Niet online
CS heb ik al aardig wat gespeeld, want dat is me andere verslaving. Dus ja het ligt aan DirectX.
Helaas heb ik systeemherstel uitgeschakeld staan, dus moet ik zondag me pc opnieuw instaleren.

Verwijderd

op majorgeek.com staat een DirectX remover voor XP, die zet hem terug naar 8.0...

• Vincentio
  • Niet online
Thanks dat wist ik niet.
Maar ik heb net een nieuwe schrijf binnen gekregen, want een die ik had was binnen een paar dagen er mee genokt in me pc. Deze is beter dan me oude dus ga ik waarschijnlijk XP gewoon opnieuw installeren aangezien deze partitie aardig vervuild is.
Pagina: 1