Ik heb Norton Antivirus 2003 en deze update automatisch. Nu heb ik sinds 31 maart - 1 april een probleem. Toen ik mijn PC opstartte, waren mijn TCP/IP beschadigd, internetten was niet meer mogelijk. Nu heb ik de externe toegang verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd. Het werkt weer, maar als ik NAV probeer te starten, dan komt er een venster, maar dit klapt ook zo weer weg. Ik weet bijna zeker dat dit een virus is, maar na een online check kon er niets gevonden worden. Iemand een idee? Welk virus is dit? Heb ook gezocht onder virus alert, maar kan het niet vinden.
Nee, maar het kan toch niet zomaar dat het instabiel wordt, daar geloof ik niets van.....maar ik dacht misschien is er weer een nieuwe variant op Yaha, Klez virus..??!!
hallo eerst ff opnieuw installeren. Dat zijn de basics --> moet je weten.
Als je dat eerst doet, en daarna verder kijkt dan kunnen we verder helpen
Als je dat eerst doet, en daarna verder kijkt dan kunnen we verder helpen
Wauw, een sig!
Ga ik doen, maar toch heb ik voldoende ervaring met computers om te weten dat dit probleem niet zomaar optreedt. Beetje belachelijk om te zeggen "opnieuw installeren" ... ehh met format c: zou het vast ook wel opgelost zijn??
Probeer anders ook ff online een virusscan te starten.
Want meteen formateren is wel een erg makkelijke oplossing.
Want meteen formateren is wel een erg makkelijke oplossing.
ehhh...volgens mij heb ik al verteld dat ik een online virus scanner gedraaid heb "online check" was mijn benaming hiervoor....
ummm... idd zou het ook klaar zijn geweest met format c:\. Maar dat hoeft helemaal niet.Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 09:47:
Ga ik doen, maar toch heb ik voldoende ervaring met computers om te weten dat dit probleem niet zomaar optreedt. Beetje belachelijk om te zeggen "opnieuw installeren" ... ehh met format c: zou het vast ook wel opgelost zijn??
Je moet gewoon die virusscanner opnieuw installeren
Daarna kunnen we eigenlijk pas verder praten. Want misschien is dan het probleem opgelost
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 04-04-2003 09:58 ]
Wauw, een sig!
Pagina: 1