Toon posts:

[NAV] Instabiel....Virus??!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Norton Antivirus 2003 en deze update automatisch. Nu heb ik sinds 31 maart - 1 april een probleem. Toen ik mijn PC opstartte, waren mijn TCP/IP beschadigd, internetten was niet meer mogelijk. Nu heb ik de externe toegang verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd. Het werkt weer, maar als ik NAV probeer te starten, dan komt er een venster, maar dit klapt ook zo weer weg. Ik weet bijna zeker dat dit een virus is, maar na een online check kon er niets gevonden worden. Iemand een idee? Welk virus is dit? Heb ook gezocht onder virus alert, maar kan het niet vinden.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

NAV al opnieuw geinstalleerd :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar het kan toch niet zomaar dat het instabiel wordt, daar geloof ik niets van.....maar ik dacht misschien is er weer een nieuwe variant op Yaha, Klez virus..??!!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:44

Outerspace

Admin General Chat
hallo eerst ff opnieuw installeren. Dat zijn de basics --> moet je weten.
Als je dat eerst doet, en daarna verder kijkt dan kunnen we verder helpen

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik doen, maar toch heb ik voldoende ervaring met computers om te weten dat dit probleem niet zomaar optreedt. Beetje belachelijk om te zeggen "opnieuw installeren" ... ehh met format c: zou het vast ook wel opgelost zijn??

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:17
Probeer anders ook ff online een virusscan te starten.
Want meteen formateren is wel een erg makkelijke oplossing. ;)

Verwijderd

Topicstarter
ehhh...volgens mij heb ik al verteld dat ik een online virus scanner gedraaid heb "online check" was mijn benaming hiervoor.... ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:44

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 09:47:
Ga ik doen, maar toch heb ik voldoende ervaring met computers om te weten dat dit probleem niet zomaar optreedt. Beetje belachelijk om te zeggen "opnieuw installeren" ... ehh met format c: zou het vast ook wel opgelost zijn??
ummm... idd zou het ook klaar zijn geweest met format c:\. Maar dat hoeft helemaal niet.
Je moet gewoon die virusscanner opnieuw installeren :) . Je weet ( als je de faq hebt gelezen) dat je eerst alles moet uitproberen, en als je er dan nog niet achter komt dat je het hier kan posten. Dus bij alles "uitproberen" hoort ook reinstall bij.
Daarna kunnen we eigenlijk pas verder praten. Want misschien is dan het probleem opgelost ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 04-04-2003 09:58 ]

Wauw, een sig!

Pagina: 1