The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Verwijderd
Als het "kastje" echt zo geweldig is, dan zal dat bedrijf er echt geen probleem van maken om een uitgebreidde demo te geven op lokatie. Dan kun je zelf zien of de performance oploopt tot 400%
Nou kreeg demo aangebode op lokatie bij hen.
Maar dat zie ik niet zitten, omdat daar mee te "knoeien" is.
Het is een redelijk nieuw product dus die gasten hebben het redelijk druk, en zo belangrijk zijn we nou ook weer niet voor ze.
Maar ik ben door het foldertmateriaal wel nieuwsgierig ernaar geworden.
Het is een redelijk nieuw product dus die gasten hebben het redelijk druk, en zo belangrijk zijn we nou ook weer niet voor ze.
Maar ik ben door het foldertmateriaal wel nieuwsgierig ernaar geworden.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Verwijderd
Daarom zou ik ook nooit naar hun toe gaan. Ze willen het bij ons implementeren, dan komen ze ook maar in "onze" omgeving een demo geven.Remc0 schreef op 04 April 2003 @ 09:43:
Nou kreeg demo aangebode op lokatie bij hen.
http://www.expand.com/products/acc_p_line.html
Ik heb een beetke gemengde gevoelens over je topic.
Misschien als je eens wat maar indept over je omgeving verteld dat er dan het e.e.a. de bediscussieren valt.
Nu vraag je eigenlijk simpel naar ervaring van een blackbox. Kunnen we niet echt veel mee
Ik heb een beetke gemengde gevoelens over je topic.
Misschien als je eens wat maar indept over je omgeving verteld dat er dan het e.e.a. de bediscussieren valt.
Nu vraag je eigenlijk simpel naar ervaring van een blackbox. Kunnen we niet echt veel mee
Tijd voor een nieuwe sig..