Toon posts:

GTA3 terug naar windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dit probleem neit vinden in de search.

Ik heb (in loop mode) de linkmuisknop voor schieten en de rechtermuisknop voor springen. Maar vaak als ik een van beide gebruik, dan wordt ik teruggezet naar windows. Ik kan dan wel weer terug naar het spel, maar handig is anders, vooral als je net in een gevecht terecht komt.

Ik heb een optische draadloze logitech muis, mocht dat nog van belang zijn.

Verwijderd

heb je toevallig 2 monitoren aangesloten op je systeem?

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt, ik heb er ook nog een oude matrox millenniumII in zitten, geeft dat problemen?

Verwijderd

Topicstarter
Dus twee videokaarten en twee monitoren.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Meeste games vinden het idd niet fijn als er 2 monitoren aan staan, je kan proberen of het verschil maakt als je je 2e monitor uitschakelt :)

edit:
Ik bedoel dus softwarematig uitschakelen, dus in je beeldscherminstellingen zo instellen dat er maar 1 monitor wordt gebruikt.

RtCW krijgt bij mij een gele waas als ik met mijn monitor en TV op de TVout tegelijkertijd speelde, TV uitzetten en daarna RtCW opnieuw opstarten hielp niet, de TVout moest echt uitgeschakeld worden door de drivers.

[ Voor 57% gewijzigd door Rafe op 04-04-2003 09:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thnx, ik ga het vanavond proberen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik had mijn monitor ook niet uitgeschakeld door de stekker eruit te trekken. :D Maar thanx anyway. Weet je ook waarom dit fout gaat?

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:46
Ik heb net hetzelfde voor met mijn dual head setup (GF2 en SiS pci kaartje), nu weet ik ook meteen wat er loos is... bedankt spikelee ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Verwijderd

Topicstarter
Graag gedaan Kapoen. Het werkt ook nog, dus de rest ook bedankt! Gewoon tweede monitor / videokaart uitzetten, et voila...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 11:35:
Ik had mijn monitor ook niet uitgeschakeld door de stekker eruit te trekken. :D Maar thanx anyway. Weet je ook waarom dit fout gaat?
omdat je desktop meestal staat ingesteld over beide monitors. klik je op je desktop, dan zal het actieve venster inactief worden (bv: bij patience zal het blauwe balkje grijs worden). in feite ga je dan even terug naar windows.

beland je dus per ongeluk met je muis op het desktop gedeelte van de andere monitor, dan zal je terug naar windows gaan.
Pagina: 1