Als ik alleen een ADSL modem koop heb ik als goed is maar 1 uitgaande poort. toch? en verder is het wel mogelijk om die ADSL modem contstant in gebeld te laten staan? zo niet welke optie is er dan om dat wel voor elkaar te krijgen..
Kan je uitleggen wat je hier nou precies vraagt ?Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 07:55:
Als ik alleen een ADSL modem koop heb ik als goed is maar 1 uitgaande poort. toch?
Ik begrijp niet wat je bedoelt met een uitgaande poort.
Over welke adsl modem heb je het ?en verder is het wel mogelijk om die ADSL modem contstant in gebeld te laten staan? zo niet welke optie is er dan om dat wel voor elkaar te krijgen..
Het is handig om je startpost zo duidelijk mogelijk te maken, met zoveel mogelijk informatie. Anders is het heel moeilijk om je te helpen.
Ik denk dat hij bedoelt dat hij er geen router achter wil zetten, maar direct het modem wil aansluiten op een computer.[Airwolf] schreef op 04 April 2003 @ 08:00:
[...]
Kan je uitleggen wat je hier nou precies vraagt ?
Ik begrijp niet wat je bedoelt met een uitgaande poort.
[...]
Over welke adsl modem heb je het ?
Het is handig om je startpost zo duidelijk mogelijk te maken, met zoveel mogelijk informatie. Anders is het heel moeilijk om je te helpen.
Het is altijd mogelijk om het modem ingebeld te laten, dit hangt meer af van de computer/ router dan van het modem. Je moet namelijk eerst de inloggegevens op de computer/ router invullen voordat het modem kan inbellen en een connectie kan krijgen.Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 07:55:
Als ik alleen een ADSL modem koop heb ik als goed is maar 1 uitgaande poort. toch? en verder is het wel mogelijk om die ADSL modem contstant in gebeld te laten staan? zo niet welke optie is er dan om dat wel voor elkaar te krijgen..
even voor de duidelijkheid, je hebt ook een adsl abonnement nodig
. Misschien zwaar overbodig, maar met alleen een modem kom je er niet
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
En je kan 24/7 je verbinding aan laten staan, kwestie van vinkjes in Windows
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Lees ook eens: FAQ Internet & Telefonie
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()