Toon posts:

Processor+moederplank?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga vrijdag naar de HCC en nou wil ik eigenlijk een nieuwe processor+bijbehorende plank kopen. Mijn budget is +/- 500,-. Pentium/Athlon, maakt we niet zoveel uit. Wel liever één van deze twee dan Celeron. Heb nu een (Cel366 +) Abit BE6 plank, ondersteunt deze ook nieuwste Pentium III's?
Dan zou ik deze namelijk niet meer hoeven te kopen? Alle suggesties zijn welkom.:P

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
MSI K7T pro 2 en een Duron 600 ..
enne wel die MSI 2 nemen, want de "orginele" is niet echt over te clocken..

Verwijderd

Als je BE6 het ondersteunt (weet ik niet zeker, moet je ff de abit site checken) kun je ook een Celermine 566 halen + een slocket + een fatsoenlijke koeler, en die celermine op 850 clocken...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

BE6 is een mooie plank. Check inderdaar ff bij ABIT hoe hoog de multiplier kan (enige echte beperking)- als het boven de 7 kan, kun je een PIII-700/750E overwegen (met Slotket ofzo FC-PGA->Sl1 met voltage regulator) en de FSB richting 133 gooien- misschien trek je voor 500,- (ex koeler >:))de GHz wel.

Als je toch voor een nieuwe mobo wilt gaan (en de AMD760 doet niet onverwacht z'n intrede) ben ik het eens met de K7T-Pro 2 en een Duron of T-Bird rond de 700MHz. Niet vergeten een potlood aan te schaffen :9

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 november 2000 19:38 schreef dion_b het volgende:
BE6 is een mooie plank. Check inderdaar ff bij ABIT hoe hoog de multiplier kan (enige echte beperking)- als het boven de 7 kan, kun je een PIII-700/750E overwegen.
Stupid question, maar weet iemand de URL van abit?

• smvs
  • Niet online
of je haalt een slot a + oude ahtlon combo
ahtlonnetjes 550 gaan voor dumpprijzen en slot a plankjes ook. je kan dan wat moeilijk over clokken (met een gfd wel natuurlijk), maar je krijg gewoon een leuk setje voor weinig.

Verwijderd

smvs -> en dan kan je bij de volgende update WEER een nieuwe mobo + proc kopen.

www.abit.com.tw

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand tot welke kloksnelheid de abit BE6 (I!!!) ondersteunt? De BE6-II kan ik alleen maar vinden en die gaat tot PIII 700 mhz.

Verwijderd

Ik heb een BE-6 en ik heb er een P3 700 MHz op draaien en heb daar geen problemen mee.
Moet alleen ff kijken welk bios er in zit .
Dit is de 1 na laatste bios upgrade dus absoluut geen probleem lijkt me.
Supports PIII 750Mhz, 800Mhz,850Mhz(100Mhz FSB)
CPUs and Celeron 667Mhz,700(66)Mhz CPUs

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 20 november 2000 19:43 schreef Patrick het volgende:
Stupid question, maar weet iemand de URL van abit?
Ooit www.abit.nl geprobeerd?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1