Ik heb 2 analoge meters waarvan ik de foto's nog even van mijn nokia naar mijn pc moet uploaden maar goed. Schema's kan ik zelf nog wel vinden denk ik, maar hoe en wat. Mol ik die dingen snel? Als ik me inlees zie ik overal dat er met bekende meters wordt gewerkt en dus de limitaties bekend zijn. Kan iemand me hier iets over vertellen, google helpt ook niet verder... En iemand nog ideeen wat ik er mee kan?
meter 1: Vliegtuig meter uit waarschijnlijk T-38 (amerikaanse trainer tijdens vietnam, ook uitvoering voor verkennings en aanvalsvluchten) met opschrift 'Load' en schaal 0-0.5-1.0 en 2 polen met 50mv ernaast en shunt erbij (wat was dat ook alweer, iets met weerstand toch?).
meter 2: coole 'klassieke' meter met schaal 15 - 1 - 15 en 1mA. merk M&W of MeW.
opschriften o.a. Imp. (edantie?), trop. , schuttelfest
Uiteraard mooi om die meters in te bouwen om eh.. nou ja dingen te meten haha.
meter 1: Vliegtuig meter uit waarschijnlijk T-38 (amerikaanse trainer tijdens vietnam, ook uitvoering voor verkennings en aanvalsvluchten) met opschrift 'Load' en schaal 0-0.5-1.0 en 2 polen met 50mv ernaast en shunt erbij (wat was dat ook alweer, iets met weerstand toch?).
meter 2: coole 'klassieke' meter met schaal 15 - 1 - 15 en 1mA. merk M&W of MeW.
opschriften o.a. Imp. (edantie?), trop. , schuttelfest
Uiteraard mooi om die meters in te bouwen om eh.. nou ja dingen te meten haha.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl