Toon posts:

[Premiere] Geluidfaden zonder rubber banding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het geluid laten uitfaden in premiere, dus doe ik zoals normaal via rubber banding (zoals je video transparancy etc doet).
Maar om een of andere vage reden werkt het niet.. wel als ik gewoon de preview aanzet in het werkveld, maar niet na het renderen en saven (zonder of met compressie geprobeerd).
De setting 'ingnore rubber banding' staat niet aangevinkt

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
In dat geluidsgolfvenstertje 2 punten aanmaken (dubbelklikken) en de tweede/rechter naar beneden slepen?

[ Voor 8% gewijzigd door Oefening op 04-04-2003 01:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik gedaan, begin van fade en eindfade, maar het werkt niet (normaal doet het dat wel).
Mijn premiere heeft wel meer kuren, misschien dat ik hem moet herinstallen ofzo..

Verwijderd

IK heb ook al ondervonden dat premiere soms rare kuren heeft, zeker als het totaal van de videobestanden op je compositie boven de 2 GB gaat.

Een reinstall kan dan wonderen doen (voor eventjes toch :) )

Verwijderd

misschien ff kijken wat de instellingen zijn project settings -> audio
daar staat iets over audio preview files... misschien dat t iets uithaalt.

En premiere heeft idd nogal is wat vreemde acties, vooral met audio.
maar ik denk niet dat dat aan de filesize ligt ofzo hoor, werk hier regelmatig met meer als 20 Gb aan video bestanden, en dat doet ie toch goed hoor.

[edit] zie net dat je je compositie bedoeld, wat dat betreft heb ik daar ook nooit echt problemen ondervonden bij grote bestanden. Want een 3 kwartier aan DV avi gaat makkelijk over die 2 gig heen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 11:01 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

is het een optie om het in het geluidsbestand te doen, anders overstappen naar Vegas Video ofzo, ik word zelf ook altijd een beetje misselijk van de errors van Premiere. Reinstall is inderdaad de andere optie, dat helpt meestal

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geluid maar los ge-edit in cool-edit pro. Ik maak het filmpje af en ga overstappen op iets anders (er schijnt voor de mac iets goeds te zijn, ben ff naam kwijt)

bedankt allemaal btw :)

Verwijderd

heb je niet perongluk die rubberband voor pan geselecteerd ipv het volume?

Verwijderd

Topicstarter
Nope ook al niet.. :(
Pagina: 1